Gå till innehåll

Program för Sng´s?!!


nolifer

Recommended Posts

Har kollat runt lite men inte riktigt hittat det jag letar efter :oops:

 

Kör i stort sätt enbart sng´s och vill ha ett program där man får upp ITM, ROI, vinst/dag/vecka/månad/tid etc....med grafer mm.

Vill kunna kolla vilka händer jag åker ut på när jag hamnar utanför pengarna etc.......utan att behöva knappa in varje placering om ni förstår....

 

Behöver inte ha 100 olika %termer som endel pokerprogram verkar ha utan bara det vesäntliga ;)

 

Vilket program är det jag letar efter ? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kollat runt lite men inte riktigt hittat det jag letar efter :oops:

 

Kör i stort sätt enbart sng´s och vill ha ett program där man får upp ITM, ROI, vinst/dag/vecka/månad/tid etc....med grafer mm.

Vill kunna kolla vilka händer jag åker ut på när jag hamnar utanför pengarna etc.......utan att behöva knappa in varje placering om ni förstår....

 

Behöver inte ha 100 olika %termer som endel pokerprogram verkar ha utan bara det vesäntliga ;)

 

Vilket program är det jag letar efter ? :roll:

 

Tourney Manager är programmet du letar efter, sök och du skall finna. Är du snål kan du använda Hagbards Excel-blad, finns också nånstans här på forumet. Hagbards har jag däremot inte använt, så jag vet inte om det är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...