Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har spelat NL i 2 år nu, men sista månaden har jag börjat spela en hel del FL . Spelar mellan 1-2 o 2-4 NL och det har gått mycket bra, men på slutet har jag blivit intresserad av FL och har testat på lite olika nivåer mellan 5-10 o 20-40.

Nu börjar jag tro att det är mycket enklare att vinna pengar på FL eller kan det bero på att jag har haft extremt flax i början. Det måste ju finnas extremt många som har gått från FL till NL och vet vad man tjänar mest på. Och då har jag tänkt spela på 5-10 o 10-20 FL.

Postad

hur mångar BB hade du vunnit ungefär? räkna med att ~300BB(600bigblinds) av din vinst kan vara varians.

jag har provat lite FL på sistone och jag tycker FL har blivit fiskigare. kanske många FL-hajjar gick över till NL och jämnade ut balansen när amerikanarna försvann.

Postad

NL, and it's not close.

Undantaget är om man redan är väldigt bra på FL och spelar högt.

jag har provat lite FL på sistone och jag tycker FL har blivit fiskigare. kanske många FL-hajjar gick över till NL och jämnade ut balansen när amerikanarna försvann.
Problemet är ju att det är så j-vla få bord.