Thai_Torsk Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Har spelat NL i 2 år nu, men sista månaden har jag börjat spela en hel del FL . Spelar mellan 1-2 o 2-4 NL och det har gått mycket bra, men på slutet har jag blivit intresserad av FL och har testat på lite olika nivåer mellan 5-10 o 20-40. Nu börjar jag tro att det är mycket enklare att vinna pengar på FL eller kan det bero på att jag har haft extremt flax i början. Det måste ju finnas extremt många som har gått från FL till NL och vet vad man tjänar mest på. Och då har jag tänkt spela på 5-10 o 10-20 FL. Citera
heimdall87 Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Är du en duktig pokerspelare och inte har rulle för 20/40 vill jag tro att du har bättre edge på NL. Citera
heltok Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 hur mångar BB hade du vunnit ungefär? räkna med att ~300BB(600bigblinds) av din vinst kan vara varians. jag har provat lite FL på sistone och jag tycker FL har blivit fiskigare. kanske många FL-hajjar gick över till NL och jämnade ut balansen när amerikanarna försvann. Citera
Hjort Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 NL, and it's not close. Undantaget är om man redan är väldigt bra på FL och spelar högt. jag har provat lite FL på sistone och jag tycker FL har blivit fiskigare. kanske många FL-hajjar gick över till NL och jämnade ut balansen när amerikanarna försvann.Problemet är ju att det är så j-vla få bord. Citera
heltok Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 jag hittade iaf ett FL 5/10bord med 5st 60/0/0-spelare. lycka till att man hittar sådana sådana bord i NL.... Citera
Recommended Posts