Fjonkan Postad 5 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 Hehe nu är jag lugn igen, måste bara få skriva av mig ibland ifall Dunkarn har tipsat mig och nu blire att sätta in lite cash på mansion för att börja gneta sattar till 100 K här ska klonkas med start imorron Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2007 Hopp , gick tydligen ingen 100 k ikväll , den gick kl 1 idag och självklart missade jag kvalet igår kom 5;A Nu blir 3.5 k gurren på expekt 107 spelare ska vi se hur de går, uppdateringar kmr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2007 Ute på en 50 plats, blev kortdöd och var tvungen att pusha med 89 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2007 Varför får jag inte plusssa+????? funderar på att lägga ner cg - 50 på 45 min bli utdragen på allt, känns som att b2b bara gör allt detta för att håna mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2007 ute ur 6.5 k Kk mot 44 han floppar 4;A . förstår inte ens hur han hittar synen , jag pushar utg+ 2 min all in är 2/3 av hans stack ändå hittar han synen aja 4k är igång och snart börjar 20 ksom jag verkligen hoppas på att klonka idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 6 Juli , 2007 Rapport Share Postad 6 Juli , 2007 Varför Får Aldrig Mina Händer Hålla, Orkar Inte Med Alla Cp Ugnar Som Inte Fattat Att Man Inte Limpar Med A2 I Mitt Position Sen Lottar Dom Stenhårt Jag Håller Fast Vid Mitt Påstående, Mtt är Bara Ren Tur Pokern blev just matigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 6 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2007 hehe var cp tiltad när det där skrevs ifall lirade dom 3 vanliga, åkte i samtliga, efter 2 h typ funderar på att lira 6 k turbon kl 12 och kanske 1.5 nu 5 över halv Skulle vara kul om nån som hade tid,ork och lust att coacha mig i mtt, för känns som att jag behöver lite vägledning för att kunna hitta stor klonken nån som är sugen ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 7 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 7 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Skulle egentligen på fest , men eftersom att det är ute fest så har det ju självklart börjat regna , så funderar på att dra igång och börja kvala till 100 k på mansion blir nog de Mtt Coach nån ?? PM;A! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 MTTs är typ så enkelt nått kan va. Spela tight i början och utnyttja sen att folk är fega vid bubblan och stjäl mycket där och spela mycket i possition så ska det gå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 7 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 hehe jag vet att man ska spela så , men grejen är j uatt vad gör man när man får korttorka? Händer ibland sitter i 1.5h och bara foldar och blindar bort mig men har blivit bättre på de men behöver fortfarande lite hjälp så om någon är sugen så säg till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Spela lite sngs och experimentera lite med olika spelstilar o tidiga skedet, kan nog va bra träning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 7 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Okej , jaag ska prova de. tack för tipset Fler tips ?? ingen som är coach sugen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 7 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 idiot som jag är, så har jag köpt mig in i 100 k på mansion hoppas på klonk nu :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 8 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 CP KLONK blev 13;E plats i 100 k fick 1000 $ men min mtt coach sa att han gav mig en "okänd" summa om han fick ta över så jag var "ganska snabb" på att lämna över mitt inköp i 100 k blev JÄVLIGT LYCKAT För övrigt Hockeypulvret är min mtt coach och första turneringen slutade ju ruskigt bra , så han fortsätter att vara de Hoppaas klonken fortsätter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hockeypulvret Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 CP KLONK blev 13;E plats i 100 k fick 1000 $ men min mtt coach sa att han gav mig en "okänd" summa om han fick ta över så jag var "ganska snabb" på att lämna över mitt inköp i 100 k blev JÄVLIGT LYCKAT För övrigt Hockeypulvret är min mtt coach och första turneringen slutade ju ruskigt bra , så han fortsätter att vara de Hoppaas klonken fortsätter ggwp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 8 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 ggwp Danke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Jag fattar inte.. Det var 13 pers kvar i turren, och du vart garanterad $1000. Du lät du hockeypulvret lira färdigt för en summa utöver de $1000 du vart garanterad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 8 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 jajajmensan han satt och ville köpa hela tiden så när jag låg på 13 plats av 18 så sa han en tillräckligt hög summa för att jag skulle lämna över skeppet till honom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Gott! Vart det en vinnande Deal för honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 8 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 hehe , han tog över inför den sista pausen , typ han hann spela kanske 5 händer så nej , det var inte en vinnande deal för honom men men han trodde han hade klonken med sig och ville prova Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 8 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Klonk på g för Hockeypulvret Jag har varit tvungen att städa vinden här hemma så köpte in mig i hans 25 + 5 rebuy Just nu är haN 2;A av 21 20 itm jag har 45 % i honom skulle vara nice med ännu en klonk uppdatering kmr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 8 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 1;a av 9 Hoppas klonken håller i sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 8 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 1 av 6 klonken verkar hålla i sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 8 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 1 av 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts