Vichyn88 Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 här var det liv i luckan jag tror jag håller med fjonkan om jag ska vara ärlig och det är ingen färgad åsikt:roll: hehe Hur gåre med liret? länge sedan jag läste din DB. hade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swalle Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 Spelar ju ingen roll om de vinner med 4-0 i matcher när Hv kommer krossa dom i finalen ändå +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 28 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 här var det liv i luckan jag tror jag håller med fjonkan om jag ska vara ärlig och det är ingen färgad åsikt:roll: hehe Hur gåre med liret? länge sedan jag läste din DB. hade Har knappt lirat nått pga total utmattning efter tv racet, men nu är jag igång igen och jagar ifatt minus för månaden som jag lyckades med i början. Hoppas månaden ska sluta på plus +1 I alla fall avslutade en session till nyss och den blev plus den med. Dagsplusset hamnade på 250€ nu ska jag sova Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2008 Idag har jag varit hos tandläkaren... inga hål sen bar det av till takeaway thai och sen vidare till träningen. Efter de var det att se hockeyn hos en polare och käka pizza, sen avslutat med att lira tvspel hos mig 4 polare. Cod4 mot varandra är riktigt kul Signade på Cardrunners idag, så Ge mig era tips på de bästa filmer från 0.5/1 - 2/4 Shorthanded Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2008 Eftersom att jag har match imorron kl 10 så blir de inget uppesittande ikväll så slöspelar 2 mtt på carlos, 20 k och 10 sh. Till de glor jag på cardrunners filmer och polarn sitter i min soffa och grindar tvspel updates kmr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2008 Ute ur 10 k sh på en 72 plats AA vs KK , rivrade K, lite surt men inte mkt att göra. 17/44 i 20 k , hoppas på klonk har hyffsad stack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2008 ute på en 13;e plats AJ vs AK och 214 $ rikare nu ska vi in till stan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2008 Jahapp grindade typ 50 min och kände verkligen att jag har tagit lärdom av de filmerna jag har sett på cardrunners, således välinvesterade pengar. +170€ Nu måste jag sova harmatch 10:00 imorron och så ska klockorna ställas fram så jag förlorar en timmes sömn. over and out Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 30 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2008 Hade en hand som jag glömde posta igår Killen har var väldigt lös och spelar 30/15/3, så vad göra på river ? Game # 785576112 - Texas Hold'em No Limit EUR 0.50/1 - Table "Churra" Players(max 6): joche89 (EUR 219.06 in seat 1) joanki (EUR 0.00 in seat 2) RickyLing (EUR 127.68 in seat 3) skate_kid (EUR 109.85 in seat 4) andost (EUR 101.50 in seat 5) HERO (EUR 98.50 in seat 6) Dealer: RickyLing Small Blind: skate_kid (0.50) Big Blind: andost (1.00) HERO was dealt: - HERO Raise (4.00) joche89 Fold RickyLing Call (4.00) skate_kid Fold andost Call (3.00) Flop - - HERO Bet (10.00) RickyLing Call (10.00) andost Fold Turn - - - HERO Bet (25.00) RickyLing Call (25.00) River - - - - HERO ?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dunkarn Postad 30 Mars , 2008 Rapport Share Postad 30 Mars , 2008 Check/syn imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 30 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2008 Check/syn imo. Funderade också på de, blev väldigt osäker vad jag skulle göra på river Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 31 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 Go avslutningen på månaden -324€ Nått positivt i det mörka är att LHC krossade FBK och är finalklara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 31 Mars , 2008 Rapport Share Postad 31 Mars , 2008 30/15/3=väldigt lös ??? tycker det är nära in på nit om det inte vart för så stor vpip. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dunkarn Postad 1 April , 2008 Rapport Share Postad 1 April , 2008 Funderade också på de, blev väldigt osäker vad jag skulle göra på river Vad gjorde du och hur slutade handen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 1 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2008 30/15/3=väldigt lös ???tycker det är nära in på nit om det inte vart för så stor vpip. ah okej:P Vad gjorde du och hur slutade handen då? Jag typ feg bettade 40 på river och han synade och muckade, vet inte riktigt vad som är rätt i de läget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 1 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2008 Summerade precis månaden och efter den skitstarten jag hade och sen uppehåll på 15 dagar så avslutade jag månaden starkt på de 6 sista dagarna och månaden summeras till +300€ Plus är alltid plus, nu hoppas jag att April blir en super månad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 1 April , 2008 Rapport Share Postad 1 April , 2008 Bra att du orkar vända det till plus sista veckan. Jag är helt övertygad om att det är våra ventrilogrindar som har fixat plusset:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 1 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2008 Bra att du orkar vända det till plus sista veckan. Jag är helt övertygad om att det är våra ventrilogrindar som har fixat plusset:-) Defintivt de det beror på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 2 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2008 Tänkte dra lite mål inför April Utveckla mitt spel med hjälp av Cardrunners Försöka hålla borta tilten och ha bra sessionslängd Plussa 2k € på spelet Köpa stolen "markus" på Ikea Bättre resultatrapportering i dagboken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 2 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2008 APRIL 01/4 - 02/4 - 200€ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 2 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2008 APRIL 01/4 - 02/4 - 535€ Ny session avklarad och plusset blev riktigt stabilt idag. nu är det Champions League och jag har en 2;a på liverpool, dem är i bra form återkommer senare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 2 April , 2008 Rapport Share Postad 2 April , 2008 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 2 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2008 ... okej ? gick ditt tips in ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vichyn88 Postad 2 April , 2008 Rapport Share Postad 2 April , 2008 Köpa stolen "markus" på Ikea = nöt stolen! Du kan slänga sängen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 2 April , 2008 Rapport Share Postad 2 April , 2008 okej ? gick ditt tips in ? Kom med en smart kommentarern efter arsenalmålet men blev inte lika roligt när liverpool kvitterar i samma veva som jag trycker på "skicka svar". Arsenal förtjäna vinna iaf. Hade jag haft 2/7 klara på mitt tips. Damn. Köpa stolen "markus" på Ikea = nöt stolen! Du kan slänga sängen! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts