Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jahapp för att ge en kort resume. Jag har spelat extremt lite på sista tiden och det har berott på många saker. Skolan , axelproblem och inget sug alls efter att spela. Men nu har jag varit sjuk sen i söndags och provade lite lir i förrgår och plussade lite på nl100. Var tebax idag och grindade + 1350€ på nl 100 vilket får anses som godkänt.

Och imorron börjar påsklovet så kommer grinda rätt mycket nu de kommande dagarna. Hört att det även kan bli lan med davve och martin och lunda, förhoppningsvis. Vi disskuterar även att dra till thailand precis som alla andra på detta forumet. nån som har några vettiga tips på boende länka gärna ;)

Här han ni ännu ett bevis på att det går bra.

Game # 778164719 - Texas Hold'em No Limit EUR 0.50/1 - Table "Torremolinos"

Players(max 6):

HERO (EUR 140.73 in seat 1)

rina53 (EUR 15.05 in seat 2)

mibel (EUR 379.62 in seat 3)

Satanen (EUR 183.16 in seat 4)

PUNGKROSS (EUR 102.89 in seat 5)

ABLowgrind (EUR 56.63 in seat 6)

Dealer: rina53

Small Blind: mibel (0.50)

Big Blind: Satanen (1.00)

HERO was dealt: Kd - Qd

PUNGKROSS Fold

ABLowgrind Fold

HERO Raise (3.50)

rina53 Call (3.50)

mibel Fold

Satanen Raise (11.00)

HERO Call (8.50)

rina53 All-In (11.55)

Satanen Call (3.05)

HERO Call (3.05)

Flop Td - Ks - Jd

Satanen Bet (30.00)

HERO All-In (125.68)

Satanen Call (95.68)

Turn Td - Ks - Jd - Ts

River Td - Ks - Jd - Ts - Ad

Satanen shows: Jh - Jc (a full house, jacks full of tens)

HERO shows: Kd - Qd (a royal flush)

HERO wins: EUR 250.61 side pot (with a royal flush)

rina53 shows: Kc - Qs (a straight, ace high)

HERO wins: EUR 43.40 main pot (with a royal flush)

Rake: EUR 3.00

Game ended 2008-03-19 20:55:09 GMT+01:00

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Avslutade natten med att se filmen Hitman. Tyckte den var riktigt sevärd, lite udda till skillnad mot all annan skit som produceras idag. Blir lite grind senare men blir nog troligtvis efter att jag har gjort min berömda omelett:D

återkommer med resultat

Postad
Avslutade natten med att se filmen Hitman. Tyckte den var riktigt sevärd, lite udda till skillnad mot all annan skit som produceras idag. Blir lite grind senare men blir nog troligtvis efter att jag har gjort min berömda omelett:D

återkommer med resultat

Hitman är riktigt bra! :)

Lite småkul när han går förbi smågrabbarna på hotellrummet, som sitter och spelar Hitman på TVn. :)

GL med liret!

Postad
Hitman är riktigt bra! :)

Lite småkul när han går förbi smågrabbarna på hotellrummet, som sitter och spelar Hitman på TVn. :)

GL med liret!

Tack tack , jo jag håller med riktigt skön rulle

nu ska jag göra käk sen lira

Postad

Lirade 15 min mellan 00:00 - 00:15 +120€ så blev in till stan och dra en nattkebab.

Lirar 2 turrar på svs ikväll, Texas 5M och Långbänken, hoppas på klonk. Kmr även bli lite cg senare

updates kmr

Postad

Jahapp så var det över. slutade på en hedrande andra plats av 285 spelare och 9690 kr rikare.Väldigt nice att jag äntligen fick gå långt där blindsen var helt okej. Hade %byte med RIVALI så han ska ha 30 %

Aja nu ska jag slagga

Postad
Jahapp så var det över. slutade på en hedrande andra plats av 285 spelare och 9690 kr rikare.Väldigt nice att jag äntligen fick gå långt där blindsen var helt okej. Hade %byte med RIVALI så han ska ha 30 %

Aja nu ska jag slagga

Grattis!! :)

/SK

Postad
Grattis!! :)

/SK

Stort tack :D

Haha gratz dude. Fan vad skönt det är att ha stejk-skillz när man själv spelar kasst:-D. Stort grattis igen. Måste varit skönt att ta tillbaka SvS rullen:-D

Yepp det var nice. Stejk-skillz är nöten :D

Postad

Jahapp, nyvaken efter turneringsvinsten igår. Idiot som jag är så lägger jag mig och läser vidare i Stig Larssons tredje bok om lisbeth salander, och killen vet ju hur man ska skriva så blåste de sista 170 sidorna på 1h och 20 min. Alltså dessa tre böcker måste bara folk läsa, går inte att sluta läsa. Sjukt bra.

Idag kommer en del av tjocka släkten, så blir nån timmes grind innan men sen blir det påskbord. Senare ska vi nog ut

För övrigt ge gärna er synpunkter på bra boende i thailand, vi är 4 st som har tänkt åka i okt-nov och stanna typ 1-2 månader. Så ge era tips och synpunkter

grind igång

Postad

Jahapp, lirade typ 1 h förrut. Åkte på några riktigt tunga så sessionenslutade -270€ men men inte så farligt. Har inte spelat mer sen dess förrutom 12.5k på carlospoker.

Ikväll blir det träning och kanske lite nattgrind.

Postad

Jahapp igår var vi ute och käkade och tog några öl till hockeyn. Riktigt nice var de. Speciellt eftersom att LHC kmr att krossa färjestad med 4-0 i matcher, och det räcker att säga tony mårtensson. Herregud killen är GUD

Avslutade precis en session +170€

nu ska jag chilla

Postad
Jahapp igår var vi ute och käkade och tog några öl till hockeyn. Riktigt nice var de. Speciellt eftersom att LHC kmr att krossa färjestad med 4-0 i matcher, och det räcker att säga tony mårtensson. Herregud killen är GUD

Avslutade precis en session +170€

nu ska jag chilla

Spelar ju ingen roll om de vinner med 4-0 i matcher när Hv kommer krossa dom i finalen ändå ;)

Postad
Spelar ju ingen roll om de vinner med 4-0 i matcher när Hv kommer krossa dom i finalen ändå ;)

Ingen risk, LHC är numret större än alla lag i år. Dem kmr ta HV i finalen också