Fjonkan Postad 28 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2007 Frill leder , hoppas på rosenborg att dom kan stänka in ett i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2007 Blir nog tjuvstart ikväll är ruskigt sugen på att lira lutar åt 35 k på prima 20:30 och typ 4-5 nl200 bord updates kmr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 host spelberoende host:-D. Skämt åsido. Nice med att börja med att överseta, sådant brukar generera en hel del Cash:-D. Hoppas du får en fin session ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2007 host spelberoende host:-D. Skämt åsido. Nice med att börja med att överseta, sådant brukar generera en hel del Cash:-D. Hoppas du får en fin session ikväll mhm blev en kanon session - 1464 $ orkar inte längre, sitter och tappar 4-5 inköp till en 50/30spelare typ QQ, jag till12 han till 32 jag till 85 , syn ,flopp j 10 5 in med pengarna , turn 10 han har A 10 , detta hände flera gånger. satt och tjöt för att jag blir så jävla bad beatad, TT synar en raisetill 12, flopp 993 han pottar , syn , turn 5 han pottar igen , syn , river A all in han har A j Lägger ner nu , kmr antagligen casha ut helt , mitt psyke klarar inte av att det sitter nåttt äckel i norge och är cp full och sitter och lottar !!!! ALDRIG I HELVETE ATT DET KAN RIGGA SÅ HÄR MKT!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2007 Lundis kom hem idag , tack och lov (min coach). Han har kollat över mina stats och sett att jag har extremt dåligt självförtroende just nu. SÅ nya regler uppsatta 1500 in på Ultimatebet NL 50 Stoplose på 3 inköp Måste plussa 10 inköp innan jag får gå upp till nästa nivå allt detta gör jag för att återfå självförtroende och för att kunna krossa alla fiskar på NL 200 Tror det kan vara bra med sajtbyte , nya bord , nya förautsättningar Nu ska jag ha tillbacks mitt självförtroende Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ElegantBB Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2007 lycka till tack tack , det kmr att behövas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scrolllock Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2007 Lycka till! tack tack för övrigt, elegantBB ser att du är från LKPG , ålder ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Ser bra ut. Tror inte det tar så lång tid innan du är uppe på dom vanliga nivåerna. Vet ju att du har skillsen:-D. Lirar du mot någon bonus eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2007 Ser bra ut. Tror inte det tar så lång tid innan du är uppe på dom vanliga nivåerna. Vet ju att du har skillsen:-D. Lirar du mot någon bonus eller liknande? aaa dom har nån 1100 bonus men det spelar ingen större roll, behövde se en ny sajt och nya bord. Men ingensuperbonus tydligenmendet duger för mig när jag jobbar mig uppåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 29 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2007 Lirade typ 40 min 1 fullring nl 50 + 14 $ GÖTTTT , hoppas på att RIVALI klonkar HU SM ska slagga nu , cp hård grind imorron Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 30 November , 2007 Rapport Share Postad 30 November , 2007 mhm blev en kanon session- 1464 $ orkar inte längre, sitter och tappar 4-5 inköp till en 50/30spelare typ QQ, jag till12 han till 32 jag till 85 , syn ,flopp j 10 5 in med pengarna , turn 10 han har A 10 , detta hände flera gånger. satt och tjöt för att jag blir så jävla bad beatad, TT synar en raisetill 12, flopp 993 han pottar , syn , turn 5 han pottar igen , syn , river A all in han har A j Lägger ner nu , kmr antagligen casha ut helt , mitt psyke klarar inte av att det sitter nåttt äckel i norge och är cp full och sitter och lottar !!!! ALDRIG I HELVETE ATT DET KAN RIGGA SÅ HÄR MKT!!!!!!! Shiiit, jobbigt läge, va detta nl200 eller 400? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 30 November , 2007 Rapport Share Postad 30 November , 2007 Shiiit, jobbigt läge, va detta nl200 eller 400? Sätter min syrras liv på att det var NL200. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 30 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2007 Shiiit, jobbigt läge, va detta nl200 eller 400? Var NL 300 Sätter min syrras liv på att det var NL200. Beklagar sorgen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pfoskariot Postad 30 November , 2007 Rapport Share Postad 30 November , 2007 Vilken skitkväll igår alltså, först -400 $ sen så skulle jag slå ihjäl en fluga på mitt rum, hittade en perfekt sving men flugan duckade och jag träffade min vattenflaska och mitt tangentbort blev genomblöt. Så det har legat på tork inatt 1-0 till flugan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 30 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2007 1-0 till flugan hehe var verkligen en skitkväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 30 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2007 Första grinden avklarad på UB + 63 $ på 5 nl 50 fullring sjukt nice, kmr lira 30 k på ipoker men ska hämta morsan första hon är på nån fest, det dåliga med att ha körkort;) men sen blire grind igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 30 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2007 Blir 150 k GTD ECOOP på ipoker, blir väl sit out första timmen men så långa blindsperioder och stor stack så inga probs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 30 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2007 VARFÖR`?`````??????????????????????????????????? hur fan är det möjligt att ha den otur jag har sitter och lirar ECOOP 150 k , 200+15 buy ion har jobbat upp stacken till 7 k , blinds 150/300 , utg + 1 raisar till 600 , han är stor på 16 k en syn bakom , jag till 1805 med KK , han synar Flopp 1087 jag ställer direkt han synar och viker upp AJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! turn 9 Alltså hur länge ska detta fittriggandet hålla i sig, hade ju haft fucking 15 k och varit top30 alltså detta tar nått så förbannat på mitt psyke ,satt nästan och tjöt när denna hände, jag förstår inte hur fittjävlen tänker!½ ALLTSÅ skulle såå gärna vilja sittamed ett sånt punghuvud och höra hur han tänker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 VARFÖR`?`````??????????????????????????????????? hur fan är det möjligt att ha den otur jag har sitter och lirar ECOOP 150 k , 200+15 buy ion har jobbat upp stacken till 7 k , blinds 150/300 , utg + 1 raisar till 600 , han är stor på 16 k en syn bakom , jag till 1805 med KK , han synar Flopp 1087 jag ställer direkt han synar och viker upp AJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! turn 9 Alltså hur länge ska detta fittriggandet hålla i sig, hade ju haft fucking 15 k och varit top30 alltså detta tar nått så förbannat på mitt psyke ,satt nästan och tjöt när denna hände, jag förstår inte hur fittjävlen tänker!½ ALLTSÅ skulle såå gärna vilja sittamed ett sånt punghuvud och höra hur han tänker Alltså, det är klart det tar på psyket, men borde du inte vänja dig? 99% av MTT's går ut på tur, 99% av vinnarna vinner på tur. Får väll ett jävla whine på mig nu för att jag säger detta, men min egen åsikt Annars är det väll bara nöta på, någongång borde det väll va du som drar ut folket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 1 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2007 Alltså, det är klart det tar på psyket, men borde du inte vänja dig? 99% av MTT's går ut på tur, 99% av vinnarna vinner på tur. Får väll ett jävla whine på mig nu för att jag säger detta, men min egen åsikt Annars är det väll bara nöta på, någongång borde det väll va du som drar ut folket. hehe jag vet men får sånt cp damp när jag blir utdragen av ett sånt cp , men sen typ 5 min senare när jag har avreagerat mig ärjag lugn igen för övrigt, Kvällen - 90 på cg, inledde med att bli översettad och avslutade med att han fiskade in färgen när jag pott betade flopp och turn med set men men kmr krossa i fortsättningen, hade bara oflyt idag over and out Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hates_River_cash Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 sluta med whine 24 /7 och spela poker , skoja GL nu . syns på nl50 snart jag droppat 3 K på 1-2 nu haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 2 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2007 sluta med whine 24 /7 och spela poker , skoja GL nu . syns på nl50 snart jag droppat 3 K på 1-2 nu haha hehe det är svårt ibland gl du me Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 2 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2007 November Summering * - 1K$ * inte spelat 2 mtt finaltables * inte plussat 4-5 k $ Nya Mål Börja Plussa igen Spela in 50k sek för december Minst 1 Finaltable Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts