Gå till innehåll

Fjonkan - "Heltidsspelande"

Fjonkan

Recommended Posts

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

host spelberoende host:-D. Skämt åsido. Nice med att börja med att överseta, sådant brukar generera en hel del Cash:-D. Hoppas du får en fin session ikväll

mhm blev en kanon session

- 1464 $

orkar inte längre, sitter och tappar 4-5 inköp till en 50/30spelare

typ QQ, jag till12 han till 32 jag till 85 , syn ,flopp j 10 5 in med pengarna , turn 10 han har A 10 , detta hände flera gånger. satt och tjöt för att jag blir så jävla bad beatad,

TT synar en raisetill 12, flopp 993 han pottar , syn , turn 5 han pottar igen , syn , river A all in han har A j

Lägger ner nu , kmr antagligen casha ut helt , mitt psyke klarar inte av att det sitter nåttt äckel i norge och är cp full och sitter och lottar !!!!

ALDRIG I HELVETE ATT DET KAN RIGGA SÅ HÄR MKT!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lundis kom hem idag , tack och lov (min coach). Han har kollat över mina stats och sett att jag har extremt dåligt självförtroende just nu. SÅ nya regler uppsatta

1500 in på Ultimatebet

NL 50

Stoplose på 3 inköp

Måste plussa 10 inköp innan jag får gå upp till nästa nivå

allt detta gör jag för att återfå självförtroende och för att kunna krossa alla fiskar på NL 200

Tror det kan vara bra med sajtbyte , nya bord , nya förautsättningar

Nu ska jag ha tillbacks mitt självförtroende

Länk till kommentar

Ser bra ut. Tror inte det tar så lång tid innan du är uppe på dom vanliga nivåerna. Vet ju att du har skillsen:-D. Lirar du mot någon bonus eller liknande?

aaa dom har nån 1100 bonus men det spelar ingen större roll, behövde se en ny sajt och nya bord. Men ingensuperbonus tydligenmendet duger för mig när jag jobbar mig uppåt

Länk till kommentar

mhm blev en kanon session

- 1464 $

orkar inte längre, sitter och tappar 4-5 inköp till en 50/30spelare

typ QQ, jag till12 han till 32 jag till 85 , syn ,flopp j 10 5 in med pengarna , turn 10 han har A 10 , detta hände flera gånger. satt och tjöt för att jag blir så jävla bad beatad,

TT synar en raisetill 12, flopp 993 han pottar , syn , turn 5 han pottar igen , syn , river A all in han har A j

Lägger ner nu , kmr antagligen casha ut helt , mitt psyke klarar inte av att det sitter nåttt äckel i norge och är cp full och sitter och lottar !!!!

ALDRIG I HELVETE ATT DET KAN RIGGA SÅ HÄR MKT!!!!!!!

Shiiit, jobbigt läge, va detta nl200 eller 400?

Länk till kommentar

VARFÖR`?`````???????????????????????????????????

hur fan är det möjligt att ha den otur jag har

sitter och lirar ECOOP 150 k , 200+15 buy ion

har jobbat upp stacken till 7 k , blinds 150/300 , utg + 1 raisar till 600 , han är stor på 16 k en syn bakom , jag till 1805 med KK , han synar

Flopp 1087 jag ställer direkt han synar och viker upp AJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

turn 9

Alltså hur länge ska detta fittriggandet hålla i sig, hade ju haft fucking 15 k och varit top30

alltså detta tar nått så förbannat på mitt psyke ,satt nästan och tjöt när denna hände, jag förstår inte hur fittjävlen tänker!½ ALLTSÅ skulle såå gärna vilja sittamed ett sånt punghuvud och höra hur han tänker

Länk till kommentar

VARFÖR`?`````???????????????????????????????????

hur fan är det möjligt att ha den otur jag har

sitter och lirar ECOOP 150 k , 200+15 buy ion

har jobbat upp stacken till 7 k , blinds 150/300 , utg + 1 raisar till 600 , han är stor på 16 k en syn bakom , jag till 1805 med KK , han synar

Flopp 1087 jag ställer direkt han synar och viker upp AJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

turn 9

Alltså hur länge ska detta fittriggandet hålla i sig, hade ju haft fucking 15 k och varit top30

alltså detta tar nått så förbannat på mitt psyke ,satt nästan och tjöt när denna hände, jag förstår inte hur fittjävlen tänker!½ ALLTSÅ skulle såå gärna vilja sittamed ett sånt punghuvud och höra hur han tänker

Alltså, det är klart det tar på psyket, men borde du inte vänja dig? 99% av MTT's går ut på tur, 99% av vinnarna vinner på tur. Får väll ett jävla whine på mig nu för att jag säger detta, men min egen åsikt :)

Annars är det väll bara nöta på, någongång borde det väll va du som drar ut folket.

Länk till kommentar

Alltså, det är klart det tar på psyket, men borde du inte vänja dig? 99% av MTT's går ut på tur, 99% av vinnarna vinner på tur. Får väll ett jävla whine på mig nu för att jag säger detta, men min egen åsikt :)

Annars är det väll bara nöta på, någongång borde det väll va du som drar ut folket.

hehe jag vet men får sånt cp damp när jag blir utdragen av ett sånt cp , men sen typ 5 min senare när jag har avreagerat mig ärjag lugn igen

för övrigt,

Kvällen

- 90 på cg, inledde med att bli översettad och avslutade med att han fiskade in färgen när jag pott betade flopp och turn med set

men men kmr krossa i fortsättningen, hade bara oflyt idag

over and out

Länk till kommentar