Fjonkan Postad 9 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 500 händers grind avklarad inledde ruskigt bra med att plussa 144, sen kom korttorkan , fick omslag på alla rasiar och missade alla rasiade pp slutade på dåliga -14 aja nya tag senare. går inte att vara på mitt rum nu för det är skabbigt varmt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 10 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 orka , kvällen började riktigt skit. minus 200 , upp till -140 . slutade där gick iväg en stund. Kom tillbacks och det börjar gå bättre kvällen slutar på + 75 vilket är ett jävla piss resultat mot vad jag borde ha plussat. så sjukt mkt fisk och jag blev utdragen av samtliga, men men fortsätter det så här så kmr denna månad bli en bra månad + 75 $ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 orka , kvällen började riktigt skit. minus 200 , upp till -140 . slutade där gick iväg en stund. Kom tillbacks och det börjar gå bättre kvällen slutar på + 75 vilket är ett jävla piss resultat mot vad jag borde ha plussat. så sjukt mkt fisk och jag blev utdragen av samtliga, men men fortsätter det så här så kmr denna månad bli en bra månad + 75 $ va nickar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 hehe precis vad jag gjorde, gick ner till nl 20 spelade 400 händer och + 22 $ spelade riktigt bra VP$IP 18 % PFR 16 % Hade plussat 40 om inte ett cp hade ställt turn på flopp 10 9 6 , turn 2 jag hade A 10 han hade 88 river 8 men men gött att få plussa + att statsen börjar arta sig k aja ligger något över average i 45k så hoppas på klonk mer cg snart, ska bara fixa lite käk Gammalt inlägg , men, har en liten fråga, hur hittar du statsen för bara En session, eller den senaste, har inte lyckas hitta det och det är säkert jätte enkelt men men, tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 10 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 Gammalt inlägg , men, har en liten fråga, hur hittar du statsen för bara En session, eller den senaste, har inte lyckas hitta det och det är säkert jätte enkelt men men, tack på förhand Jag brukar gå in i preferenc eller vaad det heter längst till höger i PT och trycka i "since a date" och så tar du den dagen det är Hoppas du förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 10 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 drar igång grindandet nu , blir 5 cg nl 100 bord och 20 k nu vid elva. Funderar på att lira 11 k vid halv 1 också men får se hur det går i 20 k updates kmr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 11 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Gårdagen blev inge bra dag, - 200 på cg pch åkte efter en kvart i 20 k med AK mot JJ var ner 400 ett tag men lyckades vända, blev utdragen av allt. AA vs KK 55 på flopp kk5 , turn var 4 han hade k 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Jag brukar gå in i preferenc eller vaad det heter längst till höger i PT och trycka i "since a date" och så tar du den dagen det är Hoppas du förstår Yepp förstod, tack, tyvärr inge vidare då jag inte spelat något vidare då på sista hade 30 på vpip lol, fishstyle. Jaja resultaten e ju super iaf så Är det grind som gäller ikväll eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 11 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 troligtvis inte, blir nog att greppa några öl men men vi får se , är ju fotboll hela eftermiddagen, liverpool lirar vid 6 så vi får se men säger till om jag ser dig vid borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duddis Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Hur är det med ahlöström då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 troligtvis inte, blir nog att greppa några öl men men vi får se , är ju fotboll hela eftermiddagen, liverpool lirar vid 6 så vi får se men säger till om jag ser dig vid borden Nice, ja vi får se, dagen började dåligt faktiskt, allt kändes så där jobbigt och svårt, fick även ett "erbjudande" om att gå ut så vi får se vilket som lockar mest Nu ska ja ner o köpa käk o dränka sorgerna, och fotbollen hade jag glömt bort har ju längtat hela veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Hur är det med ahlöström då? hehe jävla tidningen , antingen är det ählström eller så är det ahlöström att dom inte kan lära sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Nice, ja vi får se, dagen började dåligt faktiskt, allt kändes så där jobbigt och svårt, fick även ett "erbjudande" om att gå ut så vi får se vilket som lockar mest Nu ska ja ner o köpa käk o dränka sorgerna, och fotbollen hade jag glömt bort har ju längtat hela veckan STEVEN GERRARD! Holy vilken jävla frispark , kunde inte kommit lägligare för liverpool, missade uniteds match idag för tränade så blir att se reprisen kl 9 eller så kanske det blir 200 k på prima inte bestämt mig. Blir grind inatt i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Köpte just in mig i 200 k på prima hoppas på klonk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 jahopp då var man ute , bra att blåsa 60 $ att folk inte kan vika KQ när han har raisat till 200 och jag slår om till 700 , jag ställde direkt på flopp AQ 10 med J 9 han synade och jag åkte. nu blire cg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 1.5 h avklarad blev + 215 borde varit 400 , KJ flopp Q 10 5 , jag pottar syn , turn A han bettar nu ut 6 jag slår om till 20 , syn river A , han slår ut 48 syn . han har A 10 har 25 kvar på bordet Ak höjer mot samma snubbe, flopp KQ 5 pott , syn , turn J jag all in han synar med A 10 hatar när jag avslutar en session i tilt. ska chilla lite nu och börja snart igen . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Får se om jag hittar dig, vaknade sent idag så det blir grindnatt inatt. see ya. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 cp Tilt !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 13 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 Sorry för det tidigare inlägget men blev galen , på 5 min så satte dom 2 st 2 outare på river. Handhistory kmr . i alla fall gårdagen så var jag ner -400 $ men moral som man har så tog jag tag i de och vände till + 250 vilket var extremt skönt. det finns lite rättvisa här i världen;) nu ska jag iväg och snorkla och leta skatter cya Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 15 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Ska börja jaga en plats i primas NHL EXPERIENCE lirar en just nu 5 pers om 1 plats till den stora finalen, skulle vara sjukt kul att få åka över och se en match blir cg senare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 15 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 inleder stabilt 5 spelare jag vinner så är klar för finalen, tror det är den som går varje vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 16 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2007 ikväll blire ett antal mtt , kmr ta ut lite för att även kunna lira några på expekt. blir film/serie + mtt hoppas på klonk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 17 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2007 Ehm varför spelar jag mtt ??? backar bara konstant på de skitspelet jag borde istället satsa på cg 1.5 h + 353 $ Allt gick som på räls förrutom några bad beats men det får man ta aja sovdags Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 17 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2007 Lirade 1 h gick upp och ner i alla fall + 32 provade att köra 8 bord nu för att snabbare grinda ihop bonusen , gick hyffsat men var verkligne tvungen att vara fokuserad, brukar spela 6 blir nog att fortsätta med 8 bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts