Gå till innehåll

Fiskar


European Bob

Recommended Posts

Vet inte var jag ska posta det här så det hamnar här.

 

Har en fisk vid mitt bord som synar allt med allt. Önskedröm? Nah..

 

Den här idioten kan sitta med 73 och syna hela vägen trots flop 3 J K.

 

Och han träffar varje gång känns det som. Vad ska man göra?

 

EDIT: Storlek på bet spelar ingen roll. Han synar allt och då menar jag verkligen ALLT.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det viktigaste inom poker är att kunna ändra på sitt egna spel allt eftersom motståndarna ändras.

Folk som synar så fort de har ngt är det bara att vänta tills man träffar bra själv. Fram tills dess är det bara att folda och vänta. Fram med stora kudden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså...

 

Låt säga att jag får AK AA eller liknade. Betar kraftigt för jag vet att han synar allt. man träffar bra men han sitter och synar hela vägen med sina skitkort (även allin) och träffar sin triss, två par , runner runner färg, stege osv.

 

Sjukt frustrerande. Vet ju att han kommer förlora allt så småningom... Men det slutade med att jag bytte bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

text text

 

Sjukt frustrerande. Vet ju att han kommer förlora allt så småningom... Men det slutade med att jag bytte bord.

 

även fisken träffar ibland. Synd när det händer mot en själv. Men annars skulle inte fisken fortsätta spela. Det är bara att lite på sitt betongarsle och sno hans pengar i längden!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det viktigaste inom poker är att kunna ändra på sitt egna spel allt eftersom motståndarna ändras.

Folk som synar så fort de har ngt är det bara att vänta tills man träffar bra själv. Fram tills dess är det bara att folda och vänta. Fram med stora kudden.

 

Håller inte riktigt med, iofs kan det vara att jag missförstår här. Men när man möter synstationer som är riktiga fiskar, tycker jag det är klart viktigast att våga betta marginella händer,

 

Man behöver inte "träffa bra" enligt mig,eftersom de kommer betala av med betydligt fler händer än skickliga spelare, gäller bara att notera vilka typ av händer han betalar av. Visst ibland blir man utdragen eller nedsynad av ngn bättre hand, men i längden bör man tjäna mer på detta. Om man vet att han betalar av med bottompair, underpair o liknande måste man våga betta mellanpar, man måste oxå våga betta marginella händer på farliga brädor där man oftast checkar ned

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt säga att jag får AK AA eller liknade. Betar kraftigt för jag vet att han synar allt. man träffar bra men han sitter och synar hela vägen med sina skitkort (även allin) och träffar sin triss, två par , runner runner färg, stege osv.

 

Vadå synar hela vägen? Du ställer väl ändå pre? Han synar ju "allt".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så att du själv ska få ta fiskens pengar eller? :roll:

Seriöst, vilka vill du spela mot...:shock:

 

Haha, snacka om att inte förstå ironi. Ebimisaru är iaf en av de mer kompetenta på detta forum. Dessutom var han jävligt rolig tyckte jag. Synd att du inte förstod det.

 

Överlag är det just det bästa tipset, sitt ut när fisken kommer för han synar hela vägen - med allt. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...