Ralph247 Postad 13 Juli , 2007 Rapport Share Postad 13 Juli , 2007 Mindre PLO och mer avklädda flickvänner till folket! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 13 Juli , 2007 Rapport Share Postad 13 Juli , 2007 Av nån konstig anledning så har jag slutat tröstäta, $300 back och ett halvt paket kycklingvingar tröstätet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Djens hur ofta är det rätt att folda floppade nötter? Om det finns sådana har du då lust att lista lite guidelines? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 14 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Jag tror nog att jag aldrig gjort det D'rav inte sagt att jag spelat rätt alla gånger. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Jag tror nog att jag aldrig gjort det D'rav inte sagt att jag spelat rätt alla gånger. Och du ska va omaha coachen (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 14 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Det är ju perfekt, jag utelämnar en jätteläcka hos allihop, sedan går ajg själv in på borden och utnyttjar den! Hade en trevlig session idag, spelade jättebra, blev inte utdragen fast träffade en 17outare, runt $4k upp idag. En sån där session där allt stämde helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 14 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 QQxx emot KKxx på 55KQx brädan. K5xx emot KKxx på 55K brädan. plus nån hundring på sessionen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anton1080 Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Djens83> Gak, vad tight du e saywhat =) =) SayWhat720> hehe Näe Djens83> yes, tight as a 14 yr old blonde SayWhat720> hahah Djens83> And I suck like one...LOL Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 14 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 såja, utdragen för 1,6k på 5 min. nu ska jag gå o dö. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Det där är aldrig Djens flickvän? Jag tror aldrig jag sett honom med nyktra ögon, men nog fan är det där hans tvillingsyrra? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 14 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Va? vem? Tjejen på förra sidan e Olas. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Hon brunetten? Hmm, jag borde sluta läsa så långsamt. Eller fel. Äh, jag är nog lite sjuk. Om hon är Olas känns det mindre sjukt Och ja just det, disclaimer: jag skriver detta i all välmening Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 14 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Varför känns d mindre sjukt att hon e Olas? Nu blev jag fundersam. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Menade bara att jag tyckte hon var så sjukt lik dig. Och om det nu verkligen var din tvillingsyrra så vore det sjukt, ungefär så. Men alltså...ni är söta båda två. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 14 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Det här blir bara sjukare o sjukare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 14 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Jag borde iofs vetat bättre än att spela en session till, men köpte ut en av de tightaste spelarna på nätverket i en hygglig pott. Slutar runt 800 back på sessionen. runt 3k upp idag, det e jag nöjd med. Ikväll blir pokerfritt då jag ska spendera den med att supa ner Dustinz och att försöka flörta så mycket som möjligtr på dansgolvet utan att bli påkommen och hemsläpad i håret av flickvännen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Försöka flörta så mycket som möjligtr på dansgolvet utan att bli påkommen och hemsläpad i håret av flickvännen Lycka till! Redogörelse imorgon! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P*U*S*S Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Shooo mannen ...vart tog du vägen sen igår då????? Lite ångest man har hittat i huvudet idag då inge bra... Nu ska ja o santana hitta städningen hmmm jobbigt som fasen take care:-P Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P*U*S*S Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Nu har vi kommit på här borta en jätte god måltid ...häng med nu man tar en vatten melon och lägger ost på den o lägger den i mikron så att osten smälter fint över melonen efter tar man ett salladsblad och en gurkbit med ketchup o fransksenap....mums måste testas kan ja lova:-D Kan även testas med glass istället för melonen men har inte testat det än.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Nu har vi kommit på här borta en jätte god måltid ...häng med nu man tar en vatten melon och lägger ost på den o lägger den i mikron så att osten smälter fint över melonen efter tar man ett salladsblad och en gurkbit med ketchup o fransksenap....mums måste testas kan ja lova:-D Kan även testas med glass istället för melonen men har inte testat det än.... Jag är fan chockad Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patfor Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Jag är fan chockad Jag med, hur f-n kommer man ens på idén att kombinera dessa livsmedel? /Patfor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Jag med, hur f-n kommer man ens på idén att kombinera dessa livsmedel? /Patfor Cannabis. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P*U*S*S Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Cannabis. Nja mer alkohol på en söndag gör en glad...nu vill jag veta vart jens har tagit vägen från min fest igår inte hört nått från han sen dess???? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 15 Juli , 2007 Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Nja mer alkohol på en söndag gör en glad...nu vill jag veta vart jens har tagit vägen från min fest igår inte hört nått från han sen dess???? Han + hans brud försvann när vi gick av taxin utanför mig, alla gick av, sedan trodde ajg alla var med upp, men sen när vi stängde dörren var det ingen Jens där, tänkte väl att de skulle komma om en stund lr nått, men ingen Jens dök upp. Jag hade inte nummer till honom heller så kunde inte ringa o kolla läget... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 17 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Blablabla Det började ju med att erik fick för sig vi skulle lämna festen så då gjorde vi det, jag vet inte varför då både jag, santana och de flesta andra undrade varför. Men det gjrode vi, sen hade jag en diskussion med tjejen utanför, och när den var klar så var min mobil död och alla borta Så, ehm...det var inte mkt o göra. Och de andra dagarna spenderades i solen så jag har inte grindat på två dagar heller. VÄrre än så har det faktiskt inte varit. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts