Gå till innehåll

Djens, dagbok nerlagd.


Djens

Recommended Posts

  • Svars 965
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är ju perfekt, jag utelämnar en jätteläcka hos allihop, sedan går ajg själv in på borden och utnyttjar den!

 

Hade en trevlig session idag, spelade jättebra, blev inte utdragen fast träffade en 17outare, runt $4k upp idag.

En sån där session där allt stämde helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag borde iofs vetat bättre än att spela en session till, men köpte ut en av de tightaste spelarna på nätverket i en hygglig pott. Slutar runt 800 back på sessionen. runt 3k upp idag, det e jag nöjd med.

 

Ikväll blir pokerfritt då jag ska spendera den med att supa ner Dustinz och att försöka flörta så mycket som möjligtr på dansgolvet utan att bli påkommen och hemsläpad i håret av flickvännen 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har vi kommit på här borta en jätte god måltid ...häng med nu man tar en vatten melon och lägger ost på den o lägger den i mikron så att osten smälter fint över melonen efter tar man ett salladsblad och en gurkbit med ketchup o fransksenap....mums måste testas kan ja lova:-D :-D

 

Kan även testas med glass istället för melonen men har inte testat det än....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har vi kommit på här borta en jätte god måltid ...häng med nu man tar en vatten melon och lägger ost på den o lägger den i mikron så att osten smälter fint över melonen efter tar man ett salladsblad och en gurkbit med ketchup o fransksenap....mums måste testas kan ja lova:-D :-D

 

Kan även testas med glass istället för melonen men har inte testat det än....

 

Jag är fan chockad :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja mer alkohol på en söndag gör en glad...nu vill jag veta vart jens har tagit vägen från min fest igår inte hört nått från han sen dess????

 

Han + hans brud försvann när vi gick av taxin utanför mig, alla gick av, sedan trodde ajg alla var med upp, men sen när vi stängde dörren var det ingen Jens där, tänkte väl att de skulle komma om en stund lr nått, men ingen Jens dök upp. Jag hade inte nummer till honom heller så kunde inte ringa o kolla läget... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blablabla 8-)

 

Det började ju med att erik fick för sig vi skulle lämna festen så då gjorde vi det, jag vet inte varför då både jag, santana och de flesta andra undrade varför. Men det gjrode vi, sen hade jag en diskussion med tjejen utanför, och när den var klar så var min mobil död och alla borta :shock:

 

Så, ehm...det var inte mkt o göra. Och de andra dagarna spenderades i solen så jag har inte grindat på två dagar heller. VÄrre än så har det faktiskt inte varit. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...