Björn85 Postad 26 Maj , 2007 Rapport Postad 26 Maj , 2007 Tja! Finns ju 3 olika startdagar i main event och jag vill gärna boka flyg så man anländer dagen innan man börjar. Så det jag undrar är: när/hur får man reda på vilken dag man startar? Citera
vetgirig Postad 26 Maj , 2007 Rapport Postad 26 Maj , 2007 Pga tidsskillnaden så kan det vara mycket bra och åka några dagar innan du spelar så du hinner vänja dig vid tidskillnaden. Tänk på att första dagens spel kommer att vara 12 timmar eller mera. Citera
Björn85 Postad 26 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2007 Pga tidsskillnaden så kan det vara mycket bra och åka några dagar innan du spelar så du hinner vänja dig vid tidskillnaden. Tänk på att första dagens spel kommer att vara 12 timmar eller mera. Kommer att vara i Miami i början av Juli, så tidsskillnaden borde inte vara några större problem. Men just därför undrar jag när lottningen är klar så jag vet vilken dag jag ska boka flyg till vegas eftersom jag vill stanna i miami så länge som möjligt.. Citera
Hyler Postad 27 Maj , 2007 Rapport Postad 27 Maj , 2007 2006 kunde man vid anmälan ange önskemål om startdag i prioritetsordning om man var förregistrerad. Citera
Recommended Posts