Gå till innehåll

Duddis - NL50


Duddis

Recommended Posts

Hejsan allesammans! Hade tidigare en dagbok som bestod av bonusgrindande, så ni kan söka upp den ifall ni vill läsa om mig. Började lite mer än ett år sen på everest hederliga shasta-bord, men tröttnade sedan på pokern och cashade ut 5k$. Då bestod mitt spel mest av multitabling fullring, allt för att gneta så många bonusar som möjligt. Nu kommer jag däremot försöka lära mig spela poker på riktigt, och ska då börja spela shorthanded och på nivån NL25. Jag har väl en BR just nu på runt 1100$. Ska försöka hålla 30-inköpsregeln. Kommer nog förmodligen börja spela lite smått i helgen, men kommer ta tag i det på allvar under sommarlovet. Kommer med lite uppdateringar om vad exakt rullen ligger, och vilken pokersajt jag ska lira på :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spelar oxå på crypto..Vad nickar du?

 

Tror jag håller lite på det tills jag blivit bättre, Men tror jag listat ut vem du är i alla fall ;) , Kan skriva till dig nästa gång vi sitter vid samma bord =)

 

Hur många bord lirar du?, jag har precis börjat på crypto, ungefär hur många MPP klarar man av på en månad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack :) Arå, jag lirar ganska mycket. Har börjat lira nl400 nu, det är skoj (short handed såklart ;)).

 

Ojsan =) Det var inte illa. Plussar du stabilt då? , Nu är det iaf tänkt att jag ska börja grinda mig uppåt igen till högre nivåer, ifall jag inte tappar suget =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag håller lite på det tills jag blivit bättre, Men tror jag listat ut vem du är i alla fall ;) , Kan skriva till dig nästa gång vi sitter vid samma bord =)

 

Hur många bord lirar du?, jag har precis börjat på crypto, ungefär hur många MPP klarar man av på en månad?

 

 

Jag spelar 12-18 bord ca:5-9timmar om dagen och då kommer jag upp i 10k mpp's i månaden..

 

hojta till nästa gång =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar 12-18 bord ca:5-9timmar om dagen och då kommer jag upp i 10k mpp's i månaden..

 

hojta till nästa gång =)

 

Ojojoj :)

 

Haha lagt märke till att du lirar på många bord, men vafan nytt rekord vad jag har hört =) , Får man fråga hur mkt pengar du drar in varje månad?, och hur stor skärm du har och hur du hinner med hehe? Riktigt imponerad :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ojojoj :)

 

Haha lagt märke till att du lirar på många bord, men vafan nytt rekord vad jag har hört =) , Får man fråga hur mkt pengar du drar in varje månad?, och hur stor skärm du har och hur du hinner med hehe? Riktigt imponerad :)

 

Spelar faktiskt på en laptop med kass upplösnig men har alla bord strategiskt upplagda så att jag kan klicka runt på dom. Ska väl investera i nått bättre snart är det tänkt. =)

 

Har ett konto till som jag spelar NL$100 Heads up på så mycket av mina vinster kommer därifrån, men på NL$25 ligger vinsten på 30-50 inköp i månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar faktiskt på en laptop med kass upplösnig men har alla bord strategiskt upplagda så att jag kan klicka runt på dom. Ska väl investera i nått bättre snart är det tänkt. =)

 

Har ett konto till som jag spelar NL$100 Heads up på så mycket av mina vinster kommer därifrån, men på NL$25 ligger vinsten på 30-50 inköp i månaden.

 

okej :), antar att du spelar ganska mycket ABC-poker då.. Jag lirade 8 bord fullring innan på nl100 bara för att bonushora, men nu så ska jag lära mig shorthanded och ska väl i alla fall försöka komma upp i 6 bord inom en snar framtid :) Vilket skin lirar du på i crypto?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar faktiskt på en laptop med kass upplösnig men har alla bord strategiskt upplagda så att jag kan klicka runt på dom. Ska väl investera i nått bättre snart är det tänkt. =)

 

Har ett konto till som jag spelar NL$100 Heads up på så mycket av mina vinster kommer därifrån, men på NL$25 ligger vinsten på 30-50 inköp i månaden.

 

Hehe glömde säga att jag väldigt gärna vill se en printscreen över hur det ser ut när du lirar, om det inte är för mkt begärt :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kjljgfhi7.th.png

 

 

Spelar som du ser på Interpoker, bra bonus $750/månaden + fin RB. Bilden är på 14 bord spelar jag fler så lägger jag dom bakom dom andra och försöker undvika missklicks ;-)

 

Hehe coolt :) .. månadsbonus på $750?, trodde de hade på $100 5x MPP .. sen kan du ju få pma mig lite mer info om bananerna =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...