Gå till innehåll

pokersidor, tips?


mahjar

Recommended Posts

har spelat poker innan för några månader sen, och tänkte börja nu igen men har inte koll på vilka pokersidor som är bra och dåliga, med bra bonus o så.

och så tänkte jag leta efter nån bra bok som jag kan läsa, internetpoker förstås :P, nån som vet nån bra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har spelat poker innan för några månader sen, och tänkte börja nu igen men har inte koll på vilka pokersidor som är bra och dåliga, med bra bonus o så.

 

Beror på vad du är ute efter: TRafik? BONUSar (som du sa)? sakttefritt eller ej? Vilka stakes lirar du o vilka spel? Turnerningar osvosv.

Lite specifikation tack hehe::-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror på vad du är ute efter: TRafik? BONUSar (som du sa)? sakttefritt eller ej? Vilka stakes lirar du o vilka spel? Turnerningar osvosv.

Lite specifikation tack hehe::-D

 

hej, eftersom jag endast kommer lägga in 500 kr kommer jag köra högst 0.10/0.20. skattefritt ska det vara och trafik spelar inte så stor roll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm är ingen bonusexpert. Men spelmässigt tycker jag partypoker är väldigt lätt på de nivåerna. Har för mig att de har någon hyffsad bonus med.

På ongame kan du nog också hitta hyffsade bonusar och där är de flesta (alla?) sajter skattefria. I ongame iingår bl.a. Betsson, Eurobet osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller så tar du svenska spel med deras superlåga rejk! Då hjälper du farbror Reinfeld med att motivera sin nästa löneförhöjning också! :-D

 

SvS e dessutom skattefri, å rejken är typ hälften mot andra sajter + du slipper krångel med att sätta in pengar å casha ut osv osv. Vet inte hur mkt rejkback bonusar brukar motsvara, men gissningsvis runt 50%? Varierar väl lite förstås...

 

Personligen skulle jag aldrig spela på SvS däremot, är för läskigt att spela om RIKTIGA pengar. Dollar e ju bara fantasipengar så de funkar.:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...