Gå till innehåll

Expekt: 8 WSOP-paket i potten


Expekt.com

Recommended Posts

WSOP race hos Expekt - 8 paket i potten

Just nu pågår ett stort WSOP race hos expekt.com med 8 WSOP-paket i potten. Mellan den 20 maj - 3 juni gäller det att samla så många rejkade händer som möjligt.

 

Prisstruktur för 8 WSOP-paket

 

1:a-3:e - WSOP-paket (3 paket)

4:e-5:e - WSOP-paket heads-up qualifier (1 paket)

6:e-11:e - WSOP-paket 6-handed qualifier (1 paket)

12:e-21:a - WSOP-Paket enbords-qualifier (1 paket)

22:a-41:a - WSOP-Paket tvåbords-qualifier (1 paket)

42:a-80:e - WSOP-Paket flerbords-qualifier (1 paket)

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Litar inte för fem öre på att Expekt kommer att hålla vad dom lovar och betala ut angivna priser. Förmodligen ställs racet in med några dagar kvar.

 

Bara en nyfiken fråga: Varför skulle de göra det? Har det hänt förut? På vilka grunder skulle då inte priserna betalas ut ändå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara en nyfiken fråga: Varför skulle de göra det? Har det hänt förut? På vilka grunder skulle då inte priserna betalas ut ändå?

 

Har du hört talas om Expekts $5k CashBack-bonus? Största bonussnackisen på Pokerforum genom tiderna. Enligt det finstilta kan dom avbryta sina promotions närhelst dom så önskar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vet förstås Expekt på förhand vad man förlorar, bara inte hur mycket man tjänar på det hela. Sannolikheten för att man inte håller vad man lovar här går väl mot epsilon i raketfart.

 

sannoliken att expekt inte håller vad de lovar är ALLTID hög, särskilt när det gäller olika typer av race.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Ok att Expekt stängde ned deras 5k bonus, vilket förstörde en hel jävla del för dem. Men jag tror knappast dem vågar göra det igen, för då har dem ju förlorat all trovärdighet som finns kvar. Jag skulle inte tro att dem gör om samma misstag igen... :|

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok att Expekt stängde ned deras 5k bonus, vilket förstörde en hel jävla del för dem. Men jag tror knappast dem vågar göra det igen, för då har dem ju förlorat all trovärdighet som finns kvar. Jag skulle inte tro att dem gör om samma misstag igen... :|

Haha du är rolig du. Efter de stängde ner denna kompanj så sket de i det blå skåpet ännu en gång så enligt mig är deras trovärdighet noll. Finns så många andra sajter att spela på som behandlar kunderna väl. Expekt måste ha missat att det är kunderna som är prio A.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok att Expekt stängde ned deras 5k bonus, vilket förstörde en hel jävla del för dem. Men jag tror knappast dem vågar göra det igen, för då har dem ju förlorat all trovärdighet som finns kvar. Jag skulle inte tro att dem gör om samma misstag igen... :|

 

Du verkar ha glömt Expekts poker-SM. Totalt fiasko. Liksom deras CashBack-bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...