Fjonkan Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 tjaa. jag har ett problem, när jag har GT+ igång på fulltilt så när första statsen just kmr in och statistiken ska ploppa upp på borden så hamnar statistiken jämt på fel personer så jag måste hålla på att flytta om dom , ganska jobbigt eftersom att jag multitablar, någon som har nån lösning på detta problem ?? //filip Citera
stenarn Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Det är likadant på Everest. Det beror på att bordsplaceringarna flyttas när du sätter dig (bordet roterar). Finns ingen lösning på problemet vad jag vet. Citera
brainslicer Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 kan man inte stänga av "bords roteringen" i klienten? Citera
jeneqvist Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 inte för att det egentligen är ett svar på frågan men iaf, vad jag vet funkar PAhud även på dessa bord... Det kan ju va ett tips iaf! Citera
Fjonkan Postad 22 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2007 så allt detta beror på att bordet roterar ?? Citera
MacDaddy Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Testa PA HUD, tror det bara kostar 10$ fortfarande. Citera
Recommended Posts