Bubba123 Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 stackers innehåller ephedra för er som inte vet, dvs naturligt efedrin. Jag tycker denna drog suger rätt hårt, man blir mest stirrig. Det känns som man e skitpigg, men frågan är om man verkligen blir snabbare i huvudet... dessutom upplevde jag, och många av mina bekanta, att man blir deppad efter en tids konsumtion. men intressant diskussion, någon som testat smart-drugs och liknande som faktiskt fungerar bra? läste tester i nåt utländskt pokermagasin, och vissa fick mkt bra betyg. dock var dessa läkemedelklassade i vissa länder osv... några tips? knark e bra! Citera
heimdall87 Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Ritalin är ett läkemedel som ska funka bra om man vill hålla sig koncentrerad men slippa stirrigheten. Bara att klonka AD/HD diagnos och köra. Citera
heimdall87 Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Kollade upp Modafinil och det verkar vara seriöst skit, hajpat av läkare och smarta. Slog till med 100 tabletter Provigil. Det här ska bli spännande. Citera
TWHYESSON Postad 21 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2007 dessutom upplevde jag, och många av mina bekanta, att man blir deppad efter en tids konsumtion. men intressant diskussion, någon som testat smart-drugs och liknande som faktiskt fungerar bra? läste tester i nåt utländskt pokermagasin, och vissa fick mkt bra betyg. dock var dessa läkemedelklassade i vissa länder osv... några tips? knark e bra! SAnt att man drabbas av depp.. Faktiskt., Trodde inte på sådant då jag började med effe för träningen. Men nu efter 6 år så förstår jag att det är sant.. Men offar man bara i en 2-3 veckor så är man tillbaka. Det spär också på så man blir mer asocial än vanligt! Dock drabbas man inte av dep eller dyl i början eller av liten kons. Det kom för mig mest vid 3-5 koff + 150mg eff om dagen typ under längre tid. Citera
heltok Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Kollade upp Modafinil och det verkar vara seriöst skit, hajpat av läkare och smarta. Slog till med 100 tabletter Provigil. Det här ska bli spännande. var köpte du dem? återkom gärna med tripprapporter här. Citera
Bojen Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Spiketabletter från http://www.biotest.net/ "I don't get tired anymore. It's a fact. Whether I'm cycling up some of these damn Southern California hills or mountains or whether I'm pumping out my 8th set of squats, I don't get tired; I want to keep on going. Why? Because I use Biotest's Spike." Funkar bra både vid poker och fest.... Tänk på att ni förmodligen åker på införselmoms mm på några kronor om ni beställer från biotest.net. Citera
heimdall87 Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 var köpte du dem? återkom gärna med tripprapporter här. http://www.drugdelivery.ca/s3693-s-PROVIGIL.aspx Citera
becknish Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 stacker e ett bantningspreparat och som nån skrev innehåller den ephedra som i sin tur innehåller efedrin. då måste det väl vara bättre att ta rent efedin? finns här http://www.vikingstore.org har absolut inget egenintresse av sidan. själv äter jag metylfenidathydroklorid, en psykostimulantia som e till för att öka koncentrationen. funkar mycket bra. den får bara skrivas ut av vissa läkare så det kan vara svårt att få tag i. här e tråd om doping rent allmänt om nån e intresserad. http://pokerforum.nu/forum/poker-off-topic/29894-poker-och-doping.html Citera
XarsioN Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 jag har testat dessa Spiketabletter. De funkar väll, men de e ju ingen WOOOW-skillnad. Efedrin brukar jag ta när jag tränar ibland, man blir väldigt pigg och motiverad för o träna, man känner sig djävlit taggad. Men jag tycker endå inte riktigt det lämpar sig till poker, bättre till träning. Jag blir stressad och överanalyserar situationerna. Dessutom tappar efedrin effekt efter ett tag om man tar för ofta. Stackers e ungefär samma grejj som efedrin fast sämre. Sen är det rätt svårt som jag förstått det att få tag på riktiga stackers i Sverige nu , säljs nå blufftabletter som typ är sämre än koffeintabletter på flera svenska sidor. Enligt mig är inte efedrin/stackers ultimat för poker. Jag vill inte känna mig stressad när jag spelar utan lugn. Citera
Recommended Posts