kompiserik Postad 20 Maj , 2007 Rapport Postad 20 Maj , 2007 Min bostadsförenings ska gå över till så kallat dynamisk tilldelning av IP-nummer,DHCP. Som jag uppfattar det så kommer jag få olika ip nummer varje gång jag loggar in.Blir det några problem på några siter? Citera
Batch Postad 20 Maj , 2007 Rapport Postad 20 Maj , 2007 De flesta svenska internetleverantörer tillämpar dynamisk IP-addressering. Endast ett fåtal av alla svenska nätpokerspelare har statiska IP-addresser. Så jag ser inte hur det skulle kunna bli något problem för dig. Citera
kompiserik Postad 20 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2007 De flesta svenska internetleverantörer tillämpar dynamisk IP-addressering. Endast ett fåtal av alla svenska nätpokerspelare har statiska IP-addresser. Så jag ser inte hur det skulle kunna bli något problem för dig. Jaha, vad bra. Tack för det snabba och konkreta svaret. Är inte så duktig när det gäller datorer som märks....=) Bättre på siffror... =) Citera
Recommended Posts