Gå till innehåll

Pokeroffice, Fr SNG, vilka stats?


PokerJr

Recommended Posts

Vilka stats ska man visa på motståndarna vid bordet?

Nu har jag standard, Händer/Flopp%/Turn% efter flopp/Preflopraise%.

Funderar vad som egentligen är bäst, flopp% säger ju inte så mycket egentligen om man spelat mot dem både när det är många och färre vid bordet.

Funderar på All in preflop%, Att to steal blinds, Folded to blinds steal.

Vilka är mest lönsammt att ha framme?

Samt ska man ha alla per session eller ska man ha totalt?

Spelet kan ju variera från session till session..

Kan man ställa in så att så att den räknar /session på turrar å alla totalt på cash??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tvyärr är PO rätt dåligt för SnGs. FoldedBBtoSteal/AttToStealBlinds är nära nog värdelösa eftersom det inte går att definiera vad som ska räknas som Steal-läge. RaiseFirstIn är å sin sida rent felaktigt beräknad, har påpekat det men de säger bara att det ska ändras någon gång. VolPutInPot är ju iaf bra som nåt slags allmän fiskmätare.

 

Vad som verkligen skulle behövas är någon stat för hur ofta folk synar sig all in mot ställ efter att ha limpat. Då skulle jag vara glad :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tvyärr är PO rätt dåligt för SnGs. FoldedBBtoSteal/AttToStealBlinds är nära nog värdelösa eftersom det inte går att definiera vad som ska räknas som Steal-läge. RaiseFirstIn är å sin sida rent felaktigt beräknad, har påpekat det men de säger bara att det ska ändras någon gång. VolPutInPot är ju iaf bra som nåt slags allmän fiskmätare.

 

Vad som verkligen skulle behövas är någon stat för hur ofta folk synar sig all in mot ställ efter att ha limpat. Då skulle jag vara glad :-)

 

Finns typ såna. Ja ska kolla igenom alla sen, fanns något om fold to all in tror jag. Och om hur ofta de går all in själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...