Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Undrar när det går så långt att efter att 2 personer bettat ut de andra och gått all-in på floppen visar upp sina kort och räknar ut procenten, och delar sedan upp potten enligt denna. Noll varians, men de plussar ju ändå, eftersom de vinner alla andras satsade pengar... :(

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Det är ju en hyfsad liten gåva på lite drygt 120k...

Stakar han DB eller har de något annat samarbete?

Vad har Guy for inkomster som gör att han kan ge bort pengar på det sättet?

Jag gillar inte alla uppgörelser dom håller på med. Men jag kunde ändå inte låta bli att skratta lite åt att hans snack om att han förstod att det var mycket pengar för Benyamine...

Postad

tyckte negreanu betedde sig lite illa när han gjrode narr av guy efteråt med och hans hello sir när han kom in.

liksom lille daniel han är god för liiite mer pengar än dig och har nog ett mer intressant liv så du borde nog inte se honom som en sucker.

Postad
Är det ngn som sett en show av Guy live? De verkar ju vara helt fantastiska av det lilla jag sett på nätet.

Kommer till Sverigen snart. Kan nog vara något att ta med damen på.

Postad

han är ju en sucker...vid pokerbordet i allafall. ;-)

tyckte negreanu betedde sig lite illa när han gjrode narr av guy efteråt med och hans hello sir när han kom in.

liksom lille daniel han är god för liiite mer pengar än dig och har nog ett mer intressant liv så du borde nog inte se honom som en sucker.

Postad
Är det ngn som sett en show av Guy live? De verkar ju vara helt fantastiska av det lilla jag sett på nätet.

Vi (jag, cassano m fl) såg "Ka" i Vegas nyligen. Tydligen kostade den över 165 miljoner dollar att sätta upp, och det var en maffig upplevelse. Jag tyckte det var coolt som tusan (men jag var nog den i sällskapet som uppskattade den mest).

Så officiellt kan man säga att jag stejkat Guy med 100 dollar. Eller något. :)

Postad
Jag gillar inte alla uppgörelser dom håller på med. Men jag kunde ändå inte låta bli att skratta lite åt att hans snack om att han förstod att det var mycket pengar för Benyamine...

Bäst vara ändå Benyamine ansiksuttryck när Guy vände upp korten. Snacka om att läsa en öppen bok.

För mycket uppgörelser, fan trodde dessa HS poker killar hade lite stake och spelade full kontakt poker.

Postad

Har man bara pengar så är man störst, bäst och vackrast... lever mest spännande liv, är mest lycklig samt grym i största allmänhet. Pengar är allt som betyder något.

Postad
Har man bara pengar så är man störst, bäst och vackrast... lever mest spännande liv, är mest lycklig samt grym i största allmänhet. Pengar är allt som betyder något.

Är väl inte konstigt att anta att Guy lever ett betydligt mer intressant liv än ex Daniel. Vart på botten, nu på toppen, levt ett underbart omväxlande liv. Daniel har av de reportage jag sett endast lirat hockey, åkt på poker tour, och suttit o degat i sitt hus.