Bossebo Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Om jag inte helt hörde fel så säger han väl något helt galet när Harman har kåk och sammy drar imot färgen. Orkar inte kolla igen, men summan av kaddemumman är väl att han får det till att färg slår kåk. Citera
Macroman Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 man vet att det är bra tv när man sitter ensam och kollar på det och skrattar HÖGT rakt ut... syftar på sammys syn med K7 preflop för 25k... hahahaha så fruktansvärt bra underhållning! Det är så värdelöst spelat så att man inte tror att det är sant ens när man ser det. Det är också kul att Phil H. kallar Jman för nit i "previewn" inför nästa avsnitt. Phil H. säger något om att han trodde att det skulle bjudas in miljardärer till showen men istället kommer världens största nit i form av Jman. Typ. Citera
lost Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Om jag inte helt hörde fel så säger han väl något helt galet när Harman har kåk och sammy drar imot färgen. Orkar inte kolla igen, men summan av kaddemumman är väl att han får det till att färg slår kåk. Harman fick kåk en hand och det var mot elezra. Titta igenom den igen, tror du missuppfattade. Citera
SFN Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Om jag inte helt hörde fel så säger han väl något helt galet när Harman har kåk och sammy drar imot färgen. Orkar inte kolla igen, men summan av kaddemumman är väl att han får det till att färg slår kåk. Han sa att om Sammy skulle fått in färgen så kunde det blivit dyrt för honom då hon hade kåk. Citera
OzzzaJa Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Gillar Sammys försvarstal efter att han synat 27k med K7: "I'm loosing, what can I do?"... Citera
Macroman Postad 19 Oktober , 2007 Rapport Postad 19 Oktober , 2007 Det var också roligt när Gabe tyckte att Phil H. såg ut som en kåt men blyg struts vid bordet... Citera
favve Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Hm, kom det något HSP avsnitt idag? Citera
jojje2k Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Hm, kom det något HSP avsnitt idag? y Citera
padrinosftw Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Börjar kännas enformigt med den här line upen nu. Två veckor kvar till 500k dagen. Citera
XarsioN Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 som någon sa...uttjatad line-up. Går det att spela QQ sämre än vad eli elezra gjorde? Citera
sturedenstore Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Sammy skulle säkert klara det. Citera
jonsapelle Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 som någon sa...uttjatad line-up. Går det att spela QQ sämre än vad eli elezra gjorde? tycker den ahnden visar klart hur dålig ahn är. typiskt dåliga lösa spelare att när de väl får en stark ahnd så ska det slowspelas istället för att utnyttja sin image. rätt tunt att värdebetta mot en J också, speciellt mot en nit som phil hellmuth, skillnad mot en steamad farha kanske. negreanus spel emd A8dd mot farhas KQ var ju också kallt, ska man syna där pre måste man ju sno på turn efter at frha vettat flopepn mörekt och sen checkat turn. Citera
sibadirektör Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 Lite lol. Sam - "How do you spell nit?" Daniel - "P h i l" Citera
Rackad Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Postad 24 Oktober , 2007 Börjar kännas enformigt med den här line upen nu. troligt. Citera
Macroman Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 Går det att spela QQ sämre än vad eli elezra gjorde? Sammy skulle säkert klara det. Typ. Citera
nms Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 Känns ju som att killar som Farha enbart spelar som de gör för att locka till sig massa tomtar till Vegas som tror att han spelar så här jämt. Eli sa ju ngt i stil med "Everyone is going to want to play with us in the mixed games now". När ska de börja sända The Big Game på TV?! Skulle vara ruskigt nice. Citera
DrRoland Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Postad 26 Oktober , 2007 Tror ni underskattar Eli. Varken han eller Farha har imponerat på HSP eller i PAD iaf. Hur bra dessa herrar spelar i big game och i andra icke TV-sända events kan ju ingen av oss avgöra. Citera
Belöna Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Postad 26 Oktober , 2007 Vad jag har förstått är Eli rikare än alla tillsammans runt bordet x10. Trodde han va fisk:roll: Dvs att han e fisk på cg. Men då har väl jag missuppfattat vissa intervjuer kanske. Citera
eurythmech Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Postad 26 Oktober , 2007 Det är väl klart att Eli donerar... Citera
Macroman Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Postad 26 Oktober , 2007 Det är väl klart att Eli donerar... Japp, men som alla andra LAGtards så rushar han ibland och tror säkert att han är vinnande pga selektivt minne. Citera
MP Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Postad 26 Oktober , 2007 Det måste nog vara så att Farha och Eli spelat förlorande i ~20 år... Citera
wheelinho Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Postad 26 Oktober , 2007 Vad jag har förstått är Eli rikare än alla tillsammans runt bordet x10. Trodde han va fisk:roll: Dvs att han e fisk på cg. Men då har väl jag missuppfattat vissa intervjuer kanske. Skrev tidigare att jag hört de också och att han äger ca 50 företag i Vegas. Så hans pengar kommer knappast direkt från pokern, kanske gjort förut dock. Citera
Verbal__Kint Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Postad 26 Oktober , 2007 Är faktiskt riktigt impad över Helmuths spel. Riktigt stabilt och med bra reads. Kul! Citera
Krite Postad 27 Oktober , 2007 Rapport Postad 27 Oktober , 2007 Japp, men som alla andra LAGtards så rushar han ibland och tror säkert att han är vinnande pga selektivt minne. Tror knappast att han inte vet hur det går. Däremot lär det väl inte bränna särskilt hårt i fickan på honom, när det i hans ögon är kaffepengar på bordet. Citera
Recommended Posts