kausti Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Denna film rockade ju Mera mera mera!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Denna film rockade ju Mera mera mera!!! Medvetet ordskämt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kausti Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Medvetet ordskämt? Huh? Näe? Inte riktigt med på noterna nu... Rockar? Eller? :oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Huh? Näe? Inte riktigt med på noterna nu... Rockar? Eller? :oops: Mm kanske lite övertolkning av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kausti Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Mm kanske lite övertolkning av mig Definitivt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fjansson Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Du va inte seriös då du gjorde filmen va? "Läste sönder" seriöst? ojoj, en 2 dollars match???!!!!! Skön förfest video man kan sitta och garva åt iaf. asså, sjukt om du vore seriös... AMGROFLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Du va inte seriös då du gjorde filmen va? "Läste sönder" seriöst?ojoj, en 2 dollars match???!!!!! Skön förfest video man kan sitta och garva åt iaf. asså, sjukt om du vore seriös... AMGROFLOL hehe, han var både SERIÖS och GRYM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VikingSW Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 "All download slots assigned to your country (Thailand) are currently in use. Please try again in a few hours or install the Megaupload Toolbar for immediate access - with the toolbar installed, there are no more slot limitations for you!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joco Postad 21 Maj , 2007 Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 Kul film Spelade lite igår och märkte att när man ägt någon ett par gånger i streck och dom börjar tilta, så börjar dom kasta saxar som bara den, men nästan aldrig någon påse. Så sten-sten-sten mot en tiltad stensaxpåse-fisk är nöten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 21 Maj , 2007 Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 kung film, vi vill ha mer stensaxpåse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rubicon Postad 24 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2007 Oj oj, den här tråden har tagit fart ordentligt När jag gjorde filmen var det så klart tänkt som ett practical joke där jag låtsas vara en besserwisser som tror sig vara någon slags expert på sten-sax-påse. I själva verket hade jag ingen större aningen om vad jag sysslade med utan valde mest på känsla. Men å andra sidan är det väl just att välja "på känsla" som mycket av strategin i sten-sax-påse bygger på. Att jag sedan gick och vann fyra matcher i rad gjorde ju bara saken roligare. Här är artikeln som jag knyckt en del ideér ifrån under filmen http://www.mentalfloss.com/blogs/archives/2032 Ett intyg på att pokerforum.nu är en stor community är när en sten-sax-påse video genererar 292 st nedladdningar (and counting) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 24 Maj , 2007 Rapport Share Postad 24 Maj , 2007 FRUKTANSVÄRt bra film Kärlek åt dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
musen91 Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Meeeer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ignat Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 haha absolut 10 av 10 på videon, klockrent!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 24 Februari , 2010 Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 Gto! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts