Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 64
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Du va inte seriös då du gjorde filmen va? "Läste sönder" seriöst?

ojoj, en 2 dollars match???!!!!!

Skön förfest video man kan sitta och garva åt iaf.

asså, sjukt om du vore seriös... AMGROFLOL

Postad
Du va inte seriös då du gjorde filmen va? "Läste sönder" seriöst?

ojoj, en 2 dollars match???!!!!!

Skön förfest video man kan sitta och garva åt iaf.

asså, sjukt om du vore seriös... AMGROFLOL

hehe, han var både SERIÖS och GRYM :)

Postad

:cry:

"All download slots assigned to your country (Thailand) are currently in use. Please try again in a few hours or install the Megaupload Toolbar for immediate access - with the toolbar installed, there are no more slot limitations for you!"

Postad

Kul film :)

Spelade lite igår och märkte att när man ägt någon ett par gånger i streck och dom börjar tilta, så börjar dom kasta saxar som bara den, men nästan aldrig någon påse. Så sten-sten-sten mot en tiltad stensaxpåse-fisk är nöten.

Postad

Oj oj, den här tråden har tagit fart ordentligt :D

När jag gjorde filmen var det så klart tänkt som ett practical joke där jag låtsas vara en besserwisser som tror sig vara någon slags expert på sten-sax-påse. I själva verket hade jag ingen större aningen om vad jag sysslade med utan valde mest på känsla. Men å andra sidan är det väl just att välja "på känsla" som mycket av strategin i sten-sax-påse bygger på. Att jag sedan gick och vann fyra matcher i rad gjorde ju bara saken roligare. Här är artikeln som jag knyckt en del ideér ifrån under filmen http://www.mentalfloss.com/blogs/archives/2032

Ett intyg på att pokerforum.nu är en stor community är när en sten-sax-påse video genererar 292 st nedladdningar (and counting)

• 2 months later...
  • 2 years later...