brolija Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 Det är så att jag behöver ta ut pengar den här veckan. Jag har lagt över en stor del på moneybookers, dock kan jag inte sätta in dom på mitt bankkonto via mitt VISA card, fråga mig inte varför. Så min sista utväg är att skapa ett bank account på moneybookers. Men jag fattar nada. Så här ser det ut och jag vet inte vilka siffror jag ska stoppa in i fälten. http://hem.bredband.net/marcus11/nb.JPG Citera
EL_FishkO Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 I den första rutan stoppar du clearingnummret, ett fyrsiffrigt nummer som egentligen är bankkontorets id-nummer. I den andra rutan stoppar du ditt kontonummer Citera
brolija Postad 15 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2007 Tack för svaret. Det tråkigaste av allt är dock att moneybookers vägrar ta emot uppgifterna. Jag anger rätt bank, rätt clearingnummer och rätt kontonummer. Men sidan fortsätter att ploppa upp "Bank account details are not valid". Kul! Citera
Recommended Posts