Duddis Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Hejsan! Jag behöver ange en Swift-code för att kunna ta ut. Är den personlig för bankkontot?.. Jag har Den Danske bank, vet ni var jag kan få tag i den? Citera
Bluwajt Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Swift är samma för hela banken vad jag vet. Jag använder också Danske Bank (Bohusbanken) och deras swift är DABASESX. Citera
Duddis Postad 12 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2007 Swift är samma för hela banken vad jag vet. Jag använder också Danske Bank (Bohusbanken) och deras swift är DABASESX. Tack så mycket för snabbt svar Citera
Klyka Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Varför så många som använder den danske bank? Nåt bra specifikt för pokerspelare? Citera
Bluwajt Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Varför så många som använder den danske bank? Nåt bra specifikt för pokerspelare? Nej, inget speciellt för pokerspelare hos dom. Farsan jobbar där, så det är anledningen till att jag använder den. Citera
Duddis Postad 13 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2007 Nej, inget speciellt för pokerspelare hos dom. Farsan jobbar där, så det är anledningen till att jag använder den. Också bekant som arbetar där =) Citera
Recommended Posts