LiFFa Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Hej, är galet tilt atm.. vet inte varför jag skcikar in denna, ingen speciell analys egentligen, undrar mest hur fan han hittar synen ? bakgrund: Har lirat heads-up i ca 10 händer, två händer innan denna så drar han ut mig i en 450D pott i ett 60/40 läge. har jag som superläcka ? Alltså är ruggit tilt atm, så kan inte tänka riktigt, men asså han måste vara sämst ?! Jag följer ju upp AA linjen på både flop och turn, fattar inte, han har fan inte ens färgdrag eller nå... Känns fan som en bot! hasdkjaskdjjasd ame #4056635333: Omaha PL ($1/$2) - 2007/05/11 - 19:47:50 (DST) Table "Sherminator" Seat 2 is the button. Seat 2: Hero ($200 in chips) Seat 6: KP-Angelo ($916.67 in chips) KP-Angelo: posts small blind $1 Hero: posts big blind $2 ----- HOLE CARDS ----- dealt to Hero KP-Angelo: raises to $6 Hero: raises to $18 KP-Angelo: calls $12 ----- FLOP ----- KP-Angelo: checks Hero: bets $36 KP-Angelo: calls $36 ----- TURN ----- 9 of HeartsAce of Spades KP-Angelo: checks Hero: bets $108 KP-Angelo: calls $108 ----- RIVER ----- Ace of SpadesKing of Diamonds KP-Angelo: checks Hero: checks ----- SHOW DOWN ----- KP-Angelo: shows (A Pair of Aces, King high) Hero: mucks hand KP-Angelo collected $323 from Main pot ----- SUMMARY ----- Total pot $324 Main pot $323 Rake $1 Board Seat 2: Hero (big blind) mucked Seat 6: KP-Angelo (small blind) showed and won ($323) with A Pair of Aces, King high ****HAND ENDS**** Citera
sorkenkk Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Som du kanske förstått om du hade tänkt lite så ska denna handen in på "Resultat" inte handanalys. Citera
Djens Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Kul att "Hero" och "Mrfacial" genomgår namnbyte under handens gång. Citera
mgps Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 är väl ok spelat HU, sluta whina. och sluta bluffa fiskar... Citera
sorkenkk Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Nej bluffa i omaha på nätet är väldigt onödigt. Man får allt deras pengar ändå om man kan spela och tar det chill. Folk synar ner oftare då de har fler träffar och värderar händernas styrka som i Holdem. Speciellt HU är typ omöjligt. Vänta på nuts och bomba på hårt då istället. Citera
heltok Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 ja endast en bot skulle få för sig att övervärde sin double bellybuster. Citera
LiFFa Postad 12 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2007 Ok har nu läst era svar och tar åt mig att det var jag som var fisken. Har jävligt svårt att spela HU omaha, måste bli bättring på det. Tack för era åsikter Citera
HouseDoG Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 Standard PF att alla svar är satans dryga! Jag blir rent ut sagt förbannad när jag läser hur otrevliga många är. Alla förutom mgps, that is. Angående handen i fråga håller jag med dig mgps. Citera
Recommended Posts