Skumdum Postad 11 Maj , 2007 Rapport Share Postad 11 Maj , 2007 LOLdu säger emot dig själv."Varför kan man inte spela 77 såhär..? Motståndaren kan absolut ha en J "---88-TT alt AA skulle jag gissa på Förlåt om jag gjorde det lite rörigt för dig. Jag menade naturligtvis motståndaren till han som bettar ut i det här läget. Tror en del förstod mig i alla fall. Inte du. Sedan argumenterade jag för lite olika saker förstår du. Dels att han, eller en spelare i hans situation, SKULLE kunna ha 77. Däremot trodde jag inte att han har det i det här fallet. Hänger du med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rikard99 Postad 11 Maj , 2007 Rapport Share Postad 11 Maj , 2007 Förlåt om jag gjorde det lite rörigt för dig. Jag menade naturligtvis motståndaren till han som bettar ut i det här läget. Tror en del förstod mig i alla fall. Inte du. Sedan argumenterade jag för lite olika saker förstår du. Dels att han, eller en spelare i hans situation, SKULLE kunna ha 77. Däremot trodde jag inte att han har det i det här fallet. Hänger du med? ja jag är med:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rikard99 Postad 11 Maj , 2007 Rapport Share Postad 11 Maj , 2007 Hero spelar inte mot en enskild hand, han/hon spelar mot en HD. Att då få reda på vad Fi har i just den här specifika handen är fullkomligt ointressant. Att bestämma Fi's HD och se vilken equity vår hand har mot denna HD är ju vad som är relevant och inget annat. Sen varför du kallar mig fisk vet jag inte, du vet inte vem jag är så det känns lite konstigt. Antagligen är det väl någon slags försvarsmekanism från din sida eftersom du uppenbarligen inte förstår vad jag pratar om. EDIT: Varför undrar du om jag är störd? Har du fått den uppfattningen? Ganska omoget och framförallt respektlöst mot andra människor som kanske känner någon eller har någon i sin familj som lider av någon psykisk sjukdom (eller är "störd" som du kallar det) DU är sjuk männsika, snacka om ta det seriöst! tyckter bara att du är en fisk, sen skiter jag vem fan du är om du är ken lénnards pojkvänn eller om du är phil ivey! jag vill varje fall veta vad han hade! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts