Notells Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Tja, Hur lång tid tar det normalt för er att se era pengar på bankkontot från att ni har statusen "Accepted" på överföringen i Neteller? På mitt Neteller-konto står det alltså att överföringen har blivit accepterad, men jag ser inte pengarna på mitt bankkonto. Undrar också över följande, som Neteller inte svarat på: Säg att jag har 500 dollar på mitt Neteller-konto. Jag gör ett uttag på 499 dollar. Sen direkt efter gör jag ett uttag på 500 dollar istället. Vad händer då? Kommer Neteller förvänta sig att man har 999 dollar på kontot? Undrar också om man kan få bort den där uppgradera-texten när man ska göra withdrawal. Har redan premier-konto, men ändå kommer den texten upp först, för att man sen ska välja att antingen uppgradera kontot eller göra uttaget. Måste väl vara smidigare om man kom till withdrawal direkt när man klickar på knappen i menyn. Hälsningar /Me Citera
retorik Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Jag har använt mitt netellerkort framtills förra veckan, då jag gjorde det första uttaget till mitt bankkonto och det tog 4 bankdagar. Alltså tog ut pengarna på fredag och fick dom på onsdagen veckan efter. Segt när man inte kan använda kortet, för då går det snabbare att få sina pengar. Citera
Notells Postad 10 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2007 Hmmm, men om överföringen redan har statusen "Accepted", borde inte pengarna redan finnas på bankkontot då? För vad är det annars för mening att se statusen "Accepted"? Då kan ju Neteller säga att de skickat pengarna bara för att jag har den statusen, även fast pengarna inte är på kontot. (Obs! Har kontrollerat alla bankkontouppgifter och samtliga stämmer.) Citera
Pokershark Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Tror det brukar stå accepted så fort de tar pengarna från kontot och sedan brukar det väl vanligtvis dröja några dagar innan pengarna finns på bankkontot. Citera
Recommended Posts