Gå till innehåll

Normala regler i Rebuy turrar ????


ponttuss

Recommended Posts

Kan någon hjälpa mig, tänkte börja spela lite mer turrar i maj som lite omväxling, började idag på Sportingbet men det var några saker som överaskade mig....

 

* Man kunde inte göra en rebuy så fort man var under startstacken ( om jag minns rätt kunde man göra det på alla andra siter jag spelade på förr, vad är rätt )?

 

* När det var sista handen innan break gick jag all-in, för att kunna göra en rebuy o add-on om jag förlorade ( självklart förlorade jag, men fick då bara göra en add-on) rätt / fel ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

* Man kunde inte göra en rebuy så fort man var under startstacken ( om jag minns rätt kunde man göra det på alla andra siter jag spelade på förr, vad är rätt )?

Det finns två sätt att köra rebuy på. Antingen som du säger att man kan göra det när man är under startstacken, eller när man är nollad. Båda sätten är "normala" eller "rätt" men jag tycker att det senare är mest rättvist eftersom man spelar sig till rebuy medan "under startstacken", då kan den som vill spendera pengar lägga en mörk, lägga sig och sen dubbla upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...