jojje2k Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 Jag har börjat köra lite HU sng's på SvS. Jag kör mest 500-1000 kr sng's. Det känns som att det inte är så jättehög varains på HU sng's så man kanske inte behöver JÄTTEmånga inköp eller? Räcker typ 30 buy-ins om man är villig att gå ner i nivå eller? Hur många % vinster är godkänt/bra och vad för ROI är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
galenponny2 Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 tycker du ska lägga ner pokern och ta ett extrajobb inom industrin, tjänar du mer på och variansen är minimal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 8 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 Nej det tjänar jag inte mer på . Kan jag nästan lova.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 Finns massa läsvärda trådar på 2+2 om varians, inköp och ROI. Men det sägs att variansen ska vara relativt låg, så 30 inköp bör vara lagom. Sharkscopa de bästa spelarna så får du en uppfattning vad som är normalt ROI och vinst% på de högsta nivåerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 Nu är ju du en klonkarfisk så det räcker med max 5 inköp för dig =) Men för en normalbra-spelare så är det runt 10-12% ROI. EDIT: Oj vad fult skrivet. Två meningar som grammatiskt verkar hänga ihop med varandra men gör det ej! Aja, skitsamma =) Mvh, KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 8 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 Nu är ju du en klonkarfisk så det räcker med max 5 inköp för dig =) Mvh, KF ok upp och grinda 10k sng's dirr då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 Varför tror ni att låg varians är bra? Det är inte direkt oberoende av EV... 30 inköp verkar för mycket om man inte behöver komma åt pengarna och är villig att flytta ned lika snabbt som man flyttar upp. Betalar man hyran med dem är det en annan femma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 8 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 Varför tror ni att låg varians är bra? Det är inte direkt oberoende av EV... 30 inköp verkar för mycket om man inte behöver komma åt pengarna och är villig att flytta ned lika snabbt som man flyttar upp. Betalar man hyran med dem är det en annan femma. Om det är låg varians så kan man väl spela högre alltså tjäna mer mot fiskarna. Ingen har väl direkt sagt att låg varians är bra? Bara att det känns onödigt att sitta med 100 inköp när det är låg varians. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts