sentenced Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 Hej undrar vilka sajter som man kan förminska borden på så det blir lättare att multitabla. Dom jag vet om är pokerstars, partypoker, ipoker, B2B, fulltilt. Någon som vet någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brolija Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 Jag lirar på Prima, det går att spela fyra bord, om man kör minitable utan chat. Då kör jag på en bärbar med upplösning 1024x??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keso123 Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 Hur förminskar man borden på Party? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sirmath Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 Hur förminskar man borden på Party? Bara "dra" ner dem i kanterna med musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sentenced Postad 8 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 brukar spela 6-10 bord så prima är inte najs då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jeneqvist Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 primas miniview är lika stora som ipokers... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sentenced Postad 8 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 jo har sett dom och jag tycker dom är värdelösa i jämförelse....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keso123 Postad 9 Maj , 2007 Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 Bara "dra" ner dem i kanterna med musen. Går inte på min klient. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 9 Maj , 2007 Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 Jag har gjort en liten "guide" i den här tråden (inlägg #45) hur man förminskar borden på Everest. Eventuellt så fungerar det också på andra klienter (har dock inte testat). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts