Gå till innehåll

Flygbolag med stabil och billig uppkoppling?


Beachjohan

Recommended Posts

När jag åkte till Vegas sist så flög jag med SAS. Uppkopplingen var stabil och kostade bara runt $20-30. Detta var dock i september, har hört att Boing skulle upphöra med tjänsten, så verifiera innan du bokar.

Uppkopplingen funkar i Economy, men då får du inget strömuttag till laptoppen. Har du bra batteri så spelar det kanske mindre roll.

Dock så funkade strömuttagen i Economy extra väldigt illa också, de dog efter kort tid.

 

Finns ju ev att betala en hel del extra om man kan lira några timmar på flygresan. Både rent ekonomiskt och psykologiskt "reseförkortande".

 

Någon som har några tipps?

Tänkte dra till vegas i sommar (och även lite andra resor i höst)

 

Hur stabila är förresten satelituppkopplingarna?

Går det att grinda bra?

 

Vad är det billigaste bolaget?

Måste man åka buissneys eller finns det bolag som kör med ekonomi "plus"?

 

Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag åkte till Vegas sist så flög jag med SAS. Uppkopplingen var stabil och kostade bara runt $20-30. Detta var dock i september, har hört att Boing skulle upphöra med tjänsten, så verifiera innan du bokar.

Uppkopplingen funkar i Economy, men då får du inget strömuttag till laptoppen. Har du bra batteri så spelar det kanske mindre roll.

Dock så funkade strömuttagen i Economy extra väldigt illa också, de dog efter kort tid.

 

Den har upphört vid årsskiftet har jag läst på andra forum.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Connexion_by_Boeing

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...