SoderKrippa Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Googlade upp gdaily (vilket kan vara en lol i sig, passa dig Ola, jag vet var din brevlåda bor! ) och hittade honom bl.a. på wikipedia. Kommentaren som avslutar beskrivningen: "Den här artikeln har ansetts innehålla text med låg reell substans. Förbättra gärna texten. Se diskussionssidan för mer information." http://sv.wikipedia.org/wiki/Ola_Brandborn LOL:mrgreen: /SK Citera
Ekstrom Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Han driver med oss, allt är bull shit! Citera
Bikern Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Han driver med oss, allt är bull shit! Inget jag såg var bullshit, den var liten men informativ, men en wiki om sig själv...hmm! Citera
Ekstrom Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Inget jag såg var bullshit, den var liten men informativ, men en wiki om sig själv...hmm! öhrm semi ironiskt..... Citera
Recommended Posts