Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har du också startat konto på den nya sajten? Det räcker nämligen inte med att bara ladda ner klienten. (Jag vill inte dumförklara dig, men bättre att kolla alla alternativ).

Man måste ha samma nick, men absolut inte samma lösenord. Man måste också alltså ha två olika konton men olika nick (eller alias som det heter).

Postad

Du får ha hur många primasiter du vill tror jag,men olika inloggningsuppgifter på alla,men däremot spela under samma screenname.Du borde ha fått en fråga om ditt alias när du skapade ett nytt spelarkonto hos den nya siten?

Postad

Maila och kolla med dem, kan vara så att du fick ett alias som ska användas när du loggar in på den nya klienten. Att det spärras har jag aldrig varit med om, har säkert testat 10ggr utan att det hänt något, inga garantier dock!

Postad

??

Du måste ju starta ett nytt konto först och främst via den sida du tänkt spela på, du behöver där inte välja samma namn som du har på unibet.

När du sen ska spela får du typ svara på din hemliga fråga eller något för att "låsa upp" ditt nick från unibet till vilken sida du nu ska spela på.

Detta förutsatt att det är som du tror; att du har suttit och försökt komma in på någon annan klient med dina inloggningsuppgifter från unibet?

Varför inte mejla supporten?

Postad

Oj, det hann alltså komma några svar. Tack ska ni ha, men jag var bara trött och trodde att Unibet uppgifterna gällde den nya klienten också. Kom på detta sekunderna efter jag skrev tråden. Men tack ändå =)