kungbohman Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Har några frågor om NETeller: 1. Måste man vara 21 för att ha ett NETeller-konto? 2. Finns det NETeller med svensk text eller är det bara engelska på deras hemsida? Tacksam för svar! Citera
Eblinho Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 1. NEJ, 18 tror jag 2. JA! Neteller finns numera på svenska Citera
freddola Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 1. Haft neller sen jag varit 18 utan problem (är 19 nu, funkar prima). Citera
aminking Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Har några frågor om NETeller: 1. Måste man vara 21 för att ha ett NETeller-konto? Tacksam för svar! Bohman, läste nyss på deras hemsida att det är 18 som gäller Sen undrar jag om någon här använder VISA Ungdom? går det att dra pengar från och till Neteller med VISA Ungdom ? Citera
kungbohman Postad 3 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2007 Bohman, läste nyss på deras hemsida att det är 18 som gäller Sen undrar jag om någon här använder VISA Ungdom? går det att dra pengar från och till Neteller med VISA Ungdom ? Iranier vet varken vad dem heter eller vart dem bor Citera
Recommended Posts