Gå till innehåll

Tågluff


jontebt

Recommended Posts

Tja ska tågluffa några veckor. Jag och en polare hade tänkt oss Köpenhamn, sen Berlin, sen Paris och avsluta med Biaritz..

Paris och Biaritz har vi bra koll på men någon som har bra tips på sköna grejer (typ klubbar, roliga saker att göra osv) i Berlin och Köpenhamn (Kristiania är redan inräknat i Köpenhamnvistelsen)?

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite OT: Vad kostar det att tågluffa nu förtiden? har inte varit ute och gjort det sedan... 1988 eller så..

Och med det sagt så är jag rätt säker på att mina tips om saker att se runt om i Europa inte stämmer överens med det ni gärna vill se och uppleva :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TROR att det var 4veckor man fick vara ute "på min tid". Men vad kan det ha kostat..... Tycker mig minnas en siffra på runt 2tusen. Men jag är inte säker alls.

Finns olika kort, när jag tågluffade förra året så hade vi 4 veckors valfritt resande, kostade väl typ drygt tre tusen om jag kommer ihåg rätt.

Ett tips till alla som tågluffar är http://www.bahn.de. sjukt bra sida för att hitta tågresor inom europa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...