Gå till innehåll

Er favoritklient?


xamarikku

Recommended Posts

  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag tycker att Party har den absolut snyggaste layouten, men spelar inte där längre pga att allt har blivit så mycket sämre. Innan hade de underbara turneringar och fiskiga CGs. Nu suger allt :(

 

När det gäller turneringar så ligger Stars i en klass för sig :D

 

Hur är Stars turneringar vad det gäller svåriighetsgrad? Hört att fisken ska vara sällsynt där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saknar Tribecca klienten tyckte den var skön att spela på , B2b är annars att föredra grymt skön att spela på, värst är Stars, den klienten är så rörig att jag börjar surfa runt, vattna blommorna, ... tappar fokus helt enkelt.

 

gamla vcpoker var helt överlägsen, live chat överskådlig massor av engelska dårar som spelade hårt. det är en ren å skär katastrof att dom la ner alltså!

 

gillar ju partypoker oxå, men min dator klarar inte deras javaprogram av någon outgrundlig anledning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Primas klient är nog den bästa, väldigt snabb.

Orkar dock inte med riggen, har man riggen i ryggen kan man vinna allt.

Tyvärr har jag den oftast emot mig.

 

Ongames funkar oxo bra, o jag känner inte av nån rigg där.

 

b2b är nog den jobbigast jag varit med om, svårt att beta, se hur mycke folk betar/se hur mycket de har kvar osv.. smått piss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Prima är bra, förutom rebuy-riggen som någon nämnde: speciellt HU kan det fan ta flera varv innan man lyckas få nya chips. Sjukt tiltande att plocka upp AA och vinna $3 mot en tomte som just dragit ut i en all-in-pott. Och sen bli hånad av tomten för detta ... (Hände nu i veckan.)

 

Primas bet-slider är väl lite pillrig, svårt att raisa mindre än 4BB. Men det har väl i och för sig bara förbättrat mitt spel att jag aldrig höjer mindre än så.

 

Ultimate Bet är också bra, tycker att allt går snabbt och enkelt och så gillar jag ljudet av någon anledning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPoker hör absolut till mina favoriter. Har aldrig haft problem med disconnection där(nja en gång). Fin grafik. Det är också där jag huvudsakligen byggt upp min rulle. När det går dåligt på nån annan sajt är det bara att vända "hem" till ipoker och vinna lite igen. Dessutom har man lättöverskådlig handhistorik.

Full Tillt gillar jag också. Snygg sajt. Ski lodge bakgrundn är skön. Justerbara fönster är kanon. Men jag har ännu inte börjat spela där på allvar. Har bara lite freerollvinster att spela för ännu.

Partys grafik gör en så deprimerad att man tiltar redan av den orsaken. Har de inte resurser att göra nåt åt det?:cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPoker hör absolut till mina favoriter. Har aldrig haft problem med disconnection där(nja en gång). Fin grafik. Det är också där jag huvudsakligen byggt upp min rulle. När det går dåligt på nån annan sajt är det bara att vända "hem" till ipoker och vinna lite igen. Dessutom har man lättöverskådlig handhistorik.

Full Tillt gillar jag också. Snygg sajt. Ski lodge bakgrundn är skön. Justerbara fönster är kanon. Men jag har ännu inte börjat spela där på allvar. Har bara lite freerollvinster att spela för ännu.

Partys grafik gör en så deprimerad att man tiltar redan av den orsaken. Har de inte resurser att göra nåt åt det?:cry:

 

 

Vilken site av ipoker föredrar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken site av ipoker föredrar du?

 

Jag har bara spelat på Noble och Betfred. Är det nån nämnvärd skillnad på sajterna? Jag spelar bara på betfred nu just även om jag gillar nobles gröna färger bättre. Detta pga att jag har bonus kvar att få på betfred. Om jag registrerar mig och deponerar pengar på nån till ipoker sajt blir det förmodligen titan poker.

En till sak som jag gillar med ipoker är de återkommande (1 per år ungefär) freerolls med höga prissummor. Ifjol var det nån miljondollar turnering och nu har de den där 500 000 giveaway.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har bara spelat på Noble och Betfred. Är det nån nämnvärd skillnad på sajterna? Jag spelar bara på betfred nu just även om jag gillar nobles gröna färger bättre. Detta pga att jag har bonus kvar att få på betfred. Om jag registrerar mig och deponerar pengar på nån till ipoker sajt blir det förmodligen titan poker.

En till sak som jag gillar med ipoker är de återkommande (1 per år ungefär) freerolls med höga prissummor. Ifjol var det nån miljondollar turnering och nu har de den där 500 000 giveaway.

 

 

 

Vilka är de stora nackdelarna med iPoker? Någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka är de stora nackdelarna med iPoker? Någon som vet?

 

Jadu, jag lirar i stort sett bara på noiqpoker och tycker att det funkar bra. Dock om man ska leta nackdelar så var det väl att i början så hade de lite jobbigt när tain och tribeca nätverken kom över och drog upp spelar antalet rejält. I övrigt så kan miniviewen vara lite småjobbig med att man får kolla rätt noga för att skilja på 6 och 8. I övrigt så trivs jag väldigt bra där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jadu, jag lirar i stort sett bara på noiqpoker och tycker att det funkar bra. Dock om man ska leta nackdelar så var det väl att i början så hade de lite jobbigt när tain och tribeca nätverken kom över och drog upp spelar antalet rejält. I övrigt så kan miniviewen vara lite småjobbig med att man får kolla rätt noga för att skilja på 6 och 8. I övrigt så trivs jag väldigt bra där.

 

Är det inte massa problem när man ska ta ut pengar? Måste få dom på check eller något sånt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte massa problem när man ska ta ut pengar? Måste få dom på check eller något sånt?

 

Nej, bankuttag, visakortuttag eller netelleruttag kan man välja för att få ut pengarna från NoiQ. Använder oftast bankuttag (iallafall när jag cashar ut lite större summor) och det funkar utmärkt. Är juh maltabaserat (EU) så brukar få schyssta kurser också, vet inte hur de andra iPoker sidorna har de med sina uttag till bank osv, du får väl kika runt och se om du hittar något som verkar bättre. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...