Jennez Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 Jag jobbar själv som VIP-manager på en sajt. Jag använder mig mycket av msn, men inte förrän man har etablerat en seriös mail/telefon-kontakt med spelaren ifråga. VIP/blivande VIP’s vet ju ofta själv hur mycket de rakear och det är väl ganska enkelt att verifiera lite siffror om man är osäker på snubbens seriositet. Nu vill jag inte skriva ner Bestpoker, jag har själv endast goda erfarenheter av den sajten, men för ett par år sedan hade de en del affar som lovade lite för mycket. En VIP-manager är aldrig affiliate, tänk på det. Hur du ska hantera det hela: Fråga snubben vad han kan erbjuda helt enkelt. Du kan mycket väl säga att andra sajter har visat intresse men dra inte till med att du får si och så många % rb hos ngn annan, de flesta har ganska bra koll på var marknaden ligger och har dessutom ett eget tak. Lycka till! Citera
Fjonkan Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 alltså killen säger att han är "frilansagent" och är inte anställd av bestpoker, mendu är ju frågan hur han får tag i nya bonusar hela tiden. men tror somdu tror gdaily att han förösker blåsa mig men men har kontaktat deras agentmanager på bestpoker och han skulle kolla upp de. Citera
thefman Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 Ta den säkra vägen och skit i sådana erbjudanden. Finns hur mycket bonusar/rb/prop som helst som inte har den där stora risken. Citera
MaybePirog Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 Håll igång en konversation så kommer han snart att smyga in lite snyggt ifall du vill ha ett riggat konto. Citera
Jennez Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 alltså killen säger att han är "frilansagent" och är inte anställd av bestpoker, mendu är ju frågan hur han får tag i nya bonusar hela tiden. men tror somdu tror gdaily att han förösker blåsa mig men men har kontaktat deras agentmanager på bestpoker och han skulle kolla upp de. Bestpoker har ett speciellt system för det där med ”spelagenter”. Jag är inte helt insatt i hur det funkar men det känns ju lite som att ”spelagent” bara är ett finare ord för affiliate. Jag vill som sagt inte klanka ner på någon sajt eller person men fenomenet i sig tål ju att kommenteras. Jag jobbar med fast månadslön, jag struntar alltså i hur mycket ”mina” VIP’s rakear. Visst, det är ju bra ju mer de rakear men det påverkar alltså inte min inkomst. Är man affiliate åt spelare som rakear riktigt mycket är det nog lätt hänt att man låter munnen gå eftersom det kan innebära tusentals kronor extra på en månad. Jag vill än en gång understryka att jag inte vet vem killen som har kontaktat dig är, han kanske är jätteseriös och jag har som sagt ingenting emot Bestpoker som sajt. Min poäng är att du gör rätt i att dubbelkolla. Citera
Fjonkan Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 mhm, har som sagt mejlat deras chef, och killen som jag snackade med, menade på att han var frilans åt en av dom som verkligen var agent åt bestpoker Citera
Wimp Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 Låter suspekt tycker jag.. Om inte annat så är det oseriöst. Citera
Klyka Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 Tycker hela upplägget med agenter på best poker osar katt: https://www.bestpoker.com/site/apage.aspx?id=813&epslanguage=EN Citera
Recommended Posts