Gå till innehåll

Varför är forumet så segt nuförtiden?


Recommended Posts

Jo jag undrar vad det är som händer med forumet, tycker det känns segare och segare för var dag som går. Är det något ni ska fixa till med tiden eller ska ni låta det vara såhär?

 

Känner inte för att spendera all min tid på forumet på att vänta på alla trådar man öppnar ska ladda klart hela tiden, lätt -EV på det! :-(

 

Så vad händer här egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo exakt, nån minut tar det i snitt nästan att ladda en sida och ännu värre är det när man skriver inlägg själv eller ska redigera så det tog nästan emot lite att skapa tråden. =)

 

Har inga problem någon annanstans och har inga trojaner etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

N som det går segt för, vad använder ni för webläsare/operativsystem?

 

Jag testade Fireform/XP, och då gick det långsammare. Inte toklångsamt, men märkbart långsammare (bland annat banneruppdateringen var slö)

 

IE men idag funkar det skitbra. Om ni har ändrat någon så låt det vara så =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter forumporteringen så gick det skitsegt för mig, var på vippen o lägga ner då det tog 1-2min per sida o ladda. Men jag testade o installera firefox o nu flyter det. Har även testat seanste IE och då flyter det också. Så om det är många som har detta problem, uppdatera IE lr installera Firefox.

 

tjing

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...