Studsturre Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 Spelar nu på Svenska Spel´s Poker men jag tycker det är alldeles för mycket fiskar där så jag har bestämt mig för att byta sajt. Spelar 2/4kr Limit både fullbord och shorthanded och billiga MTT. Vilken pokersajt rekomenderar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pey Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 Hade personligen aldrig bytt sajt pga att det varit för mkt fiskar där jag redan var Har inga tips för övrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 Man borde förbjuda dom dåliga spelarna, dom förstör ju bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 Bara skotta mot de stora gubbarna på FT. Där ska de va dåligt med fisk har jag hört. Väldigt skönt att någon gång kunna ge väldigt missgynnande tips utan att på något vis ha dåligt samvete.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SuckItOrMuckIt Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 Japp bara att byta sajt ingen idé att spela mot fisk, man förlorar bara i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 Förstår att du vill byta site. Så fort en fisk slår sig ner vid mitt bord så drar jag illa kvickt. Inte ekonomiskt försvarbart att spela mot sämre spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Studsturre Postad 22 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2007 Visst är det bra med fisk men på SvS blir det för mycket av det goda. Vet inte varför men jag har svårt att spela mot 9 fiskar på ett bord. Blir utdragen hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uffe_getsome Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 Nu har jag bara erfarenhet av NL,SH,CG, men kan rekommendera Full Tilt poker som sajt. Tycker att de har en riktigt bra klient, bra signup-bonus och det finns allt bra värde där med. Tycker det generellt är lite tightare spel där än på SS och det är kanske det du är ute efter? Hoppas du hittar någon sajt som passar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Studsturre Postad 22 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2007 Tack! ska testa Full Tilt ett tag. Vad är kraven på bonusen? blir det svårt för mig som spelar på så små nivåer att fixa bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uffe_getsome Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 Man får 100% upp till 600$, men spelar man lågt får man spela väldigt mycket för att fixa det (spelar själv lågt). Körde förut 0,10-0,25$ och då går det saaakta... Men men, all bonus är ju just... bonus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Studsturre Postad 22 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2007 Okej tackar, vi syns på pokerborden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SuckItOrMuckIt Postad 22 April , 2007 Rapport Share Postad 22 April , 2007 Visst är det bra med fisk men på SvS blir det för mycket av det goda.Vet inte varför men jag har svårt att spela mot 9 fiskar på ett bord. Blir utdragen hela tiden. pröva short handed... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts