omalley Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2007 18:e plats... $59 jaja, alltid något. Nu blir det bingen och förhoppningsvis tid för lite spel imorrn. BR: $551 /O Citera
omalley Postad 6 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2007 Tjohej... Ikväll har jag spelat två turneringar. Swedish $500 freeroll på Stars, hamnade strax innanför bubblan $1 i vinst... wooohoooo Sen även starten på Lagpokerligan som Betway dragit igång. http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=32609 Gick bra Lag Bellybuster hade två spelare (av fyra) på finalbordet. Jag slutade på 8:e plats (136 deltagare) som gav $54.40 och min lagkollega texasviking klonkade hem vinsten så det ser bra ut . Har spelat 3 turneringar sen starten av dagboken och hamnat ITM i alla, hehe. Eftersom jag när jag loggade in på mitt betwaykonto hittade $24 så räknas inte betwaypengarna in i rullen. Dom kan jag ha till lite roliga turneringar eller annat. Spelade liten stund igår även med $11 pluss så: BR: Unibet $562 Betway $68 /O Citera
Recommended Posts