maradona Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Jag vet inte hur man får ett vettig HH av expekt så tar den ur minnet. Jag har 2k fi täcker. Fi multitablar 9 bord eller nått åt det hållet. Jag har uppfattar han som tight,inte speciellt aggro,nötförsäljare osv, har iofs bara lirat med han 1 timme. Jag har slagit om hans CBs ett antal gånger på floppen och han foldar varje gång. Jag sitter i BB med 66,alla foldar till knappen som slår upp till 40,jag synar. Floppen kommer 2s6dAs jag checkar till han, han bet 90,jag slår om till 340 han synar. Här sätter jag han på Ak/Aq AA ,22, möjligtvis färgdraget. Turn kommer 7c Jag bettar 600 in i potten som är ca 750. Han kall synar efter lite betänktetid. Känns som om han har AA 22 måste han slå om här. Vet inte rikigt vad han kall synar med. Rivern kommer 5s Rivern känns som det absolut sämsta kortet som kan komma. Alla drag sitter, jag har lite under ett pottbet kvar i stacken. Jag har ingen anning om vad jag gör här,idéer? Citera
-PK- Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Du har ett halvpotbet kvar och detta är en enkel push. Citera
skalle88 Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Med tanke på den read du har på honom så känns det konstigt om han jagar flushen under dessa förutsättningar. Har han dig slagen har han dig slagen på turn men jag tror att han har AK eller liknande och kanske märkt att du har slått om hans CB lite för många ggr. Citera
iamivar Postad 21 April , 2007 Rapport Postad 21 April , 2007 Då man måste spy på att lägga denna hand så är väl allin väldigt mycket bättre än C/C? Citera
Recommended Posts