Gå till innehåll

Testa din laptop!


XaaL

Recommended Posts

Ta och prova hur stark dator du har!

Helst vill jag att du provar din laptop, men stationära funkar det med.

Har du lust kan du prova din här och se vad din fick för betyg:

 

OBS: Eftersom Hjort har klagat så skriver jag följande:

jag garanterar att denna länk leder till en seriös sida. Användaren jojje2k har scannat installationsfilen med 3(!) olika virusprogram och de säger att den är ren. Ett par andra användare har även tagit testet. Men gör som du vill!

 

http://passmark.com VÄLJ PERFORMANCE TEST

Det går fort!

 

Vore kul om du skrev vad du har för något och vad du fick för resultat!

 

Jag har iaf en DELL INSPIRON 6000 (1,5 år gammal, något uppgraderad) och fick resultatet 330(inte allt för bra ;-)).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oavsett vad det är så är en exe-fil samma sak som att ge alla ens pass och lösenord direkt till den som skapat den. Klicka ej.

 

Du är j-vligt nära ban pga det här för övrigt.

 

Jag ville underlätta för alla men men nu har vi en fin .htm länk, det kanske duger?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har scannat filen med 3 st virusprogram och den innehöll inte några virus. (AVG, norton , norman)
Det är inte tillräckligt.

 

Varje gång du kör en .exe-fil så är det exakt samma sak som att ge skaparen tillgång till all information som finns lagrad på din dator. Alltså, pass, inlogg, surfinghistoria, kreditkort med alla detaljer, epost, allting du skrivit, alla bilder du behandlat, alla filer du laddat ned, osv.

 

Det är helt enkelt inte ok att posta exe-länkar.

 

Jag ville underlätta för alla men men nu har vi en fin .htm länk, det kanske duger?
Nej. Posta inte programlänkar om de inte är väldigt användbara.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte tillräckligt.

 

Varje gång du kör en .exe-fil så är det exakt samma sak som att ge skaparen tillgång till all information som finns lagrad på din dator. Alltså, pass, inlogg, surfinghistoria, kreditkort med alla detaljer, epost, allting du skrivit, alla bilder du behandlat, alla filer du laddat ned, osv.

 

Det är helt enkelt inte ok att posta exe-länkar.

 

Nej. Posta inte programlänkar om de inte är väldigt användbara.

 

Riktig glädjeförstörare. Men vet du vad? Du ta bort hela tråden istället. Lika bra det...:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va glad istället... Nästa gång postar du en annan exe länk o 10 pfare får sina konton länsade.

 

Det förstår jag men en HTM länk som leder till en seriös sida som en snäll PF:are har scannat med 3 virusprogram, det tycker jag är OK.

Men men, de har sina regler! Radera skiten nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...