illerrre Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Trött på sng så måste variera med lite cg... Var finns det mest fisk? 6 max eller 9 max? Lirar på pokerstars, så det kanske inte finns nån fisk alls:P Citera
minucci Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Rent spontant så känner jag att det måste vara mer fisk på 6 max. Finns väl inget tråkigare än att nöta ett 9 max bord. Ska dom in och gambla lite så väljer dom nog 6 max. Mer action, fler händer/h. 9-10 max är väl mest till för bonushoror som börjar gråta så fort dom hör varians. Citera
mrALMIGHTY Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Absolute Poker. Främst 6-borden Citera
Supertequila Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Ju färre spelare, desto högre krav på spelskicklighet, o större svängningar. Om du inte är van vid CG föreslår jag att du börjar på fullbord och spelar tight. Citera
illerrre Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Postad 12 April , 2007 Ju färre spelare, desto högre krav på spelskicklighet, o större svängningar. Om du inte är van vid CG föreslår jag att du börjar på fullbord och spelar tight. Van och van... Har väl lirat några tusen händer. Testade shorthand innan iaf och de flesta verkade lira otroligt tight. Citera
Recommended Posts