Lothiqiusky Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 jag är som många andra en enbordsturnerings spelare och undrar vilken sida som erbjuder flest sådana ! ??? Citera
eurythmech Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Det startas en sån här tråd i månaden Citera
Gäst Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Ja, no offence men det här börjar bli extremt tjatigt. MEN...Party, Stars eller Full Tilt. Välj den sajt du trivs bäst med. Citera
r3mix Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Det startas en sån här tråd i månaden Och det är inget vi kan göra åt för att folk inte vet hur sökfunktionen fungerar eller hur man använder ögon Citera
punkis Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 kan ju likagärna slänga upp en fråga till i denna tråd... Hur e det med sit and gos på Ongame???.... Finns ju en del saftiga bonusar där som motsvarar 50%rb på sit and gos Citera
mostrom Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 kan ju likagärna slänga upp en fråga till i denna tråd... Hur e det med sit and gos på Ongame???.... Finns ju en del saftiga bonusar där som motsvarar 50%rb på sit and gos Upp till $100 nivån är det helt okej trafik. 10-manna och 5-manna, 3 min eller 8 min. Funkar då fint för mig men jag har max 4 bord igång samtidigt. Citera
eurythmech Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Och det är inget vi kan göra åt för att folk inte vet hur sökfunktionen fungerar eller hur man använder ögon Nej men man kan ju vara jävligt otrevlig mot folk. Citera
sulla Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Pröva Prima extreme turbo med 2händer innan blindshöjning, garanterat en favorit. Multitabla 6 bord och det lär bli en succe Citera
r3mix Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Nej men man kan ju vara jävligt otrevlig mot folk. Precis. Citera
eurythmech Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Precis. Alltså, det är deras egna val att vara en belastning. Citera
pawkah Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Pröva Prima extreme turbo med 2händer innan blindshöjning, garanterat en favorit. Multitabla 6 bord och det lär bli en succe Borde väl vara rena lottot eller vad menar du? Citera
MartinMöller Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Pokerstars erbjuder sit n go´s hela tiden och jag tycker dessutom att det är lätt att spela mot spelarna där. De spelar väldigt tajt och spelar man bara aggressivt så har man en god chans att vinna. Citera
Gorgar Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Nej men man kan ju vara jävligt otrevlig mot folk. Är det inte bättre att ha en tråd med detta ämne som är "sticky" längst upp i detta forum? Läs detta först! kan vara ämnet.... Kan väl inte var så svårt att fixa? Eller är det roligare att klaga och vara otrevlig varje gång någon ställer denna fråga? Du kan ju välja att helt ignorera inläggen också. Citera
Nojjby Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Är det inte bättre att ha en tråd med detta ämne som är "sticky" längst upp i detta forum? Läs detta först! kan vara ämnet.... Kan väl inte var så svårt att fixa? Eller är det roligare att klaga och vara otrevlig varje gång någon ställer denna fråga? Du kan ju välja att helt ignorera inläggen också. Eller så lär man folk att använda sig av sökfunktionen, hur svårt kan det va? Citera
Cyntax Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 jag är som många andra en enbordsturnerings spelare och undrar vilken sida som erbjuder flest sådana ! ??? Varför inte testa nåra och göra en egen bedömning? Smaken är väldigt olika. Dom du måste testa är: PokerStars, PartyPoker, FullTiltPoker, OnGame, iPoker, Everest, Svenska Spel och Microgaming. Om du ännu inte funnit något du gillar fortsätter du med: BoDog, Ultimatebet, AbsolutePoker, CryptoLogic, IPN (Boss Media), PacificPoker, Ladbrokes och B2B. Har du ännu inte funnit vad du sökte: Cake, Paradise, WPX, APN, DQE, Stox, PKR, Skill och Merge. Har du ännu inte funnit vad du sökte? Då kan du sluta leta Allvarligt, sajterna du "måste" testa duger. Lycka till! /C Citera
Recommended Posts