Gå till innehåll

Vilken pokersajt med låg limit?


sentenced

Recommended Posts

Om jag har ca 400$ att börja spela med vart anser ni att det vore bra att spela med någon form av rakeback och bonus på ganska låg nivå? spelar för närvarande på ipoker men där känns bonusen dryg att spela in på låga limits.

Spelar för övrigt bara nolimit shorthanded. Har funderat på prima men kanske någon har ett bättre alternativ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag har ca 400$ att börja spela med vart anser ni att det vore bra att spela med någon form av rakeback och bonus på ganska låg nivå? spelar för närvarande på ipoker men där känns bonusen dryg att spela in på låga limits.

Spelar för övrigt bara nolimit shorthanded. Har funderat på prima men kanske någon har ett bättre alternativ?

 

 

Ladbrokes!

Raked hand bara det tas rake från pott och du får kort!

Väldigt enkel, tror det är 5x bara också. Vet inte maxbonusen men tror de har höjt den på sistone. 10c/20c är det bra med action dygnet, vet inte de andra nivåerna. Många med små inköp på den nivån. Gillar dock inte sidan längre då jag fått cash-out problem 2 gånger utav 2!

Förutom det, jättebra sida om man spelar vanliga spel, Nl cashgame och Nl turneringar. Det är i stort sett bara folk som spelar texas där.

Lite synd när man vill tilta lite på omaha...

 

Jag rekomenderar också Simbapoker! 10c/20c lägsta nivån nu men det ska komma lägre! 100$ Bonus om du sätter in 80, 125%.

Efter att ha klarat bonusen så får du rakeback beroende på hur många vip du har spelat in. Har du spelat in 10 000 Vip så får du 10% på all din rake i framtiden. Vid 35% så får du mer. Jag fattar det som att de poängen aldrig försvinner utan de finns kvar alltid.

De har även 100% upp till 1100$. Snyggast klient dessutom!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag började spela på Ladbrokes för de hade låga limits plus att jag hade klienten installerad och hade ingen tanke på bonus eller likande. :) Nu spelar jag på Purple Lounge och bygger mest upp bankrullen med rake back vilket fungerar riktigt bra för mig just nu. Om jag spelar mer och rakar fler händer kommer jag dessutom komma bra i vårt rake race och få ytterliga några hundra dollar på det.

 

Orkar man sitta och spela på tre olika siter bara för att bonushora är frågan, det gör i alla fall inte jag. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ladbrokes har ju dock väldigt lite folk nu för tiden känns det som.

Nl 20 Fr kan det vara lite jobbigt att klara bonusar på.

Shorthanded finns det dock massor av bord.

Partypoker kanske är ett bra alternativ?

100$ bonus bara men jag såg 120% upp till 200$ på ett ställe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag har ca 400$ att börja spela med vart anser ni att det vore bra att spela med någon form av rakeback och bonus på ganska låg nivå? spelar för närvarande på ipoker men där känns bonusen dryg att spela in på låga limits.

Spelar för övrigt bara nolimit shorthanded. Har funderat på prima men kanske någon har ett bättre alternativ?

 

Rakeback ska du inte ens fundera på. Det kan du börja tänka på när du börjar närma dig NL100-NL200.

 

När jag började spela poker så spelade jag mest på party och prima. Har du funderat på att testa FL eler sng? När du spelar FL så betalar du mer i rake och du får därmed bonuset snabbare och sng på låga nivåer är ju lätta att plussa på. När du börjar närma dig $1000 i br så kan du gå tillbaka till NL, och då kommer du kunna spela ihop bonusar snabbare också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...