kilsmo Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Lycka till nu Scherman! Kan inte se att du ska kunna missa en uppdubbling. Hälsa Kjella. Citera
Schermanator Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Åkte ut med AJ suited mot Henrikssons 66... All in pre flop kommer Axx och man tror man ska få vinna sitt livs första coinflip, turn sexa såklart river förnedrings J:( Två händer tidigare foldar jag A2 suited i hjärter två spelare går all in efter mig med AA och AQ, har nog aldrig sett så mycket hjärter på floppen som den gången. Varför kan man inte bara vara värdelös och tro att A2 suited är nöten. Ända trösten är att skuja har legat o sovit så man kan krypa ner under hans varma täcke och trösta sig. Over and out Schermanator Citera
jkangas Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Scherman du sover väl inte naken som när du dela täcke me eyedol?? ELLER? Citera
-_- Postad 13 April , 2007 Författare Rapport Postad 13 April , 2007 Scherman du sover väl inte naken som när du dela täcke me eyedol?? ELLER? han är naken men vi sover inte om nätterna.. Citera
-_- Postad 13 April , 2007 Författare Rapport Postad 13 April , 2007 så var man gul i tallin då.. lirade 25/50 igen, in med 10k först, tappa 5k med Q2 i ruter på Kxx ruter floppen mot Ax ruter i höj pott. In med 10 fräscha och tappa 5k igen med AK mot QQ allin pre. Spelar sen upp mig till 10k pluss efter en del snygga syner. Sen tappar jag nästan 10k i en pott där jag höjer på knappen till 500 med 78 två syn.. flopp 894, vi checkar alla tre.. Turn en trea nu två hjärter. Båda checkar jag bettar 1200, en fold andra raise till 5k med 1k bakom. Funderar ett tag o ställer in.. En tia på turn ger honom nöten med QJ. TILT. Sen nere på 17k, en ryssgubbe med mkt pengar limpar, me2 med Q5.. Lös kille på knappen höjer 500, vi synar båda. Flopp A85, vi checkar knappen bet 1k, ryssen synar jag slår om till 5k. Ryssen steker länge o synar.. Turn en trea. Han checkar och jag ställer 12k. Han synar 11,6k med A9. TILT. Sitter på hotellet nu och laddar inför natten.. Blir nog utgång med dom andra som sitter o lirar. Citera
Schermanator Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Sista natten i Tallin nu ger vi järnet inget att hålla igen på !!! Citera
Recommended Posts