Gå till innehåll

Nästa kollektivresa till THailand?


Incognito

Recommended Posts

Snart svensk sommar ju är väl bättre att åka när hösten kommer.

 

Ligger ngt i det men jag vill inte stanna kvar i det här tråkiga landet.

 

Sen är det ju ett par månader kvar av våren o den brukar ju bli lite så där om man så säger i det här landet.

 

Men visst är det mera idealiskt att sticka iväg under vinterhalvåret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta och styr upp nånting. Sätt ett datum, ta upp anmälningar, boka hotell osv. Folk orkar inte ta tag i saker själva, men många är antagligen sugna och villiga att betala, men måste ha någon som tar tag i saker och ting.

 

Visst det skulle jag kunna göra det men tyvärr är jag inte särskilt förfaren på att administrera ngt sådant. Jag saknar helt enkelt vanan att ordna med sådana saker. Jag är en sådan som hänger på, inte en som planerar resor.

Dessutom har jag aldrig varit Thailand heller vilket jag tror underlättar en del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sa himmla svart ar det inte, det ar ju inte en pensionar resa du ska ordna.;-)

Men annars ar det bara att fraga runt, det finns ju ganska manga har pa forumet som har stor erfarenhet av att resa runt i thiland. Annars finns det ju massor av forum och hemmsidor du kan surfa runt pa. En resebyra kan sakert hjalpa dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst det skulle jag kunna göra det men tyvärr är jag inte särskilt förfaren på att administrera ngt sådant. Jag saknar helt enkelt vanan att ordna med sådana saker. Jag är en sådan som hänger på, inte en som planerar resor.

Dessutom har jag aldrig varit Thailand heller vilket jag tror underlättar en del.

 

Jag hade aldrig styrt upp något heller när jag gjorde det. Var lite småläskigt att hantera 60lax åt folk jag aldrig hade träffat och man visste ju inte om alla skulle dyka upp och om det skulle bli några problem. Och vi gjorde massa misstag givetvis, men det hör väl lite till. Ordnar sig alltid tillslut ändå och klarade ett halvår utan att ha ihjäl varandra. Och nu finns det ju en färdig fungerande mall, Oakwood. =)

 

Är också kul om olika kollon provar olika saker så man kan utbyta erfarenheter och hitta nya nötboenden och lära sig vad man ska undvika. Kanske borde sätta upp en Wiki/liknande någonstans där vi betygsätter olika boenden ur en pokerspelares synvinkel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man behover ju inte gjora det i sa stor skala. Hur manga var ni pa erat kollo Heltok? Hade varit kul om du eller nagon kunnd lagga upp nagot om funderingar och tipps. Jag hade tyckt det varit jatte roligt att aka ivag ett 1/2ar eller sa. Man behover ju inte gjora det jatte komplicerat.

 

vi var 12pers som skulle bo första månaden i bangkok. under resans gång kanske vi träffade ~10st andra pokerspelare som vi bodde med längre tider.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena!

 

Du kan Pma mig Inc om du ar sugen pa Thailand i host. Jag tankte aka ner och atminstone stanna till december (augusti till december). Vad exakt ar Oakwood osv? Nagot boende som man kan boka? Har inte sa stor koll. Sitter i Australien nu och ska till thailand om 3 veckor, ska kolla in lite stallen dar da. Men om thailand ar sa gott som alla sager sa bokar jag en biljett nar jag sommarjobbar hemma.

 

Grind i Thailand later gott. Ska starta fran 10k (SEK) som jag lamnade kvar av rullen hemma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äh. Bara sätt ett datum och boka in er på Oakwood City Residence och säg att ni känner dom svenska manshororna som var där under hösten, vintern och våren 2006/2007.
.
inga påhopp tack, alla är inte pokerproffs och får försörja sig på annat vis även om det inte är nått man är stolt över.

 

dock älskar jag mitt jobb

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Tja,

 

här är en till som funderar på Thailand i höst. Kilade runt där i höstas o suget börjar komma tillbaka.

 

Om jag åker så blir det nån gång i september. Åker förmodligen själv men sluter gärna upp i nån grindstuga om fler är välkomna.

 

Kontakta gärna via PM då jag blir alldeles yr av alla trådar om Thailand för tillfället i forumet.

 

Gokväll, Axel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...