chrisbroholm Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Hello, i just discovered this great forum today. However, i'm from denmark and hence i do not speak a word of swedish, i can understand it though Is is okay, to write in english on these boards? PS. sorry in advance if this has already been answered elsewhere. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Har inte hört att nån regel emot det och kan inte förstå varför du inte skulle få det så kör på! Kan vara bra att vi får höra lite danska idéer så att vi vet hur vi tar era pengar ännu fortare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chrisbroholm Postad 1 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2007 Haha, well that sounds cool with me, i'll teach you how to beat danish fish Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Great! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Hvorfor ikke skrive på dansk? Mange svensker forstår faktisk sproget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Santa_Bege Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Hvorfor ikke skrive på dansk? Mange svensker forstår faktisk sproget. Ja, i text som jag kan läsa i egen takt blir det bra mycket enklare! Fast engelskan flyter bättre men det spelar ingen roll. Välkommen hit förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Hvorfor ikke skrive på dansk? Mange svensker forstår faktisk sproget. Skriven danska är lätt att förstå. Att lyssna på danska är omöjligt... Däremot är det jätteenkelt att prata danska. Knyt näven och stoppa in handen i munnen. Sedan pratar du svenska och det blir danska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Däremot är det jätteenkelt att prata danska. Knyt näven och stoppa in handen i munnen. Sedan pratar du svenska och det blir danska. Så, så, nu ska ni inte vara elaka mot oss danskar. På en middag i MC satt jag med några danska journalister varav en just hade flyttat till Skåne. ”Trevligt” tyckte jag, men det första han frågade om var en webadress till Operation Spettet. Tilt. Eller det kanske är bra? Fan vet, nu är jag för trött igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts