Gå till innehåll

tips på NL-lowlimit sidor?


kristian_83

Recommended Posts

Tjena!

 

Jag har börjat spela på FTP i deras lägsta blinds men det är ett realativt tight spel för att vara så lågt..:rolleyes: är mycket mer action på 2/4 och högre nivåer(antar att dom bonus horar på lägre nivåer??).

 

iallafall är det nån som har nått tips om nån bra lowlimit sida,helst med:

 

*RB

*Miniview

 

tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sorry, va ska ja säga då?att han inte fattar vad poker handlar om?

 

var lite mer seriös istället och håll dej till frågan han ställer

 

Du borde ju inte skrivit ditt första inlägg i denna tråden! Om du inte vet hur Prima är varför föreslår du prima till Kristian?

Kristian, om RB inte är ett krav så finns det ju pokerstars. Visserligen brukar där sitta någon tight vid varje bord men de hittar du snabbt. Party uppfyller ju alla krav men jag har inte spelat sen i början på Februari och då vra det ganska tight på 10 borden men party uppfyller ju annars alla dina krav.

 

(jag förmodar att du spelar nl25-nl100?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte om Prima är helt fel för en low stakes spelare därför kommenterar jag inte att han kanske ska spela där vilket jag inte tycker att man ska göra om man inte vet om hur det är att spela där. Svara inte hans fråga med nya frågor (Prima? eller är det tight som attans?) Inget ont om dig pwned men många trådar här på forumet fylls med saker som verkligen inte behöver vara där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...