Gå till innehåll

Program 9: Peder Månsson


zasabi

Recommended Posts

Nja

 

Verkar som om alla pf:are får starta en insamling så att othello och gdaily kan köpa sig ett par böcker om intervjuteknik.

Detta var utan tvekan den mest krystade intervjun hittills. Dessutom är saknaden av recensioner stor, iallafall från mitt håll.

 

Som sagt, lite besviken men nu är ju åtminstone suget efter Hellmuth-intervjun större än någonsin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja

 

Verkar som om alla pf:are får starta en insamling så att othello och gdaily kan köpa sig ett par böcker om intervjuteknik.

Detta var utan tvekan den mest krystade intervjun hittills. Dessutom är saknaden av recensioner stor, iallafall från mitt håll.

 

Som sagt, lite besviken men nu är ju åtminstone suget efter Hellmuth-intervjun större än någonsin.

 

Svårt att få till en intressant intervju med en så tråkig karaktär som Peder Månsson..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad skall man begära av en ordförande.

Det är klart att han inte kan sitta där och vara kul, han är där i sin roll som ordförande i Sveriges pokerförbund.

Förvånande att det inte kom in fler frågor inför programmet.

 

Programmet hade kunnat vara riktigt bra, men tyvärr var det för få intressanta frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tyckte intervjun med Peder Månsson var OK. Att den kan uppfattas som tråkig av forumiter beror nog på att allt det som sas i den var gammal information för alla som läser forumet regelbundet, och att man inte fick höra något nytt, men en del av vitsen med poker.se TV är väl att attrahera även annan publik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...