Gå till innehåll

Card Player Magazine, köpa i Sverige?


Ronin

Recommended Posts

  • Svars 179
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

alltså inte för att vara sån, men har vi inte redan haft en lista omgång där folk har fått skriva upp sig, att skriva upp sig igen verkar ganska onödigt eftersom det egentligen inte har tillkommit några nya uppgifter, priset är oklart och det var även innan... vad är nytt med den nya listan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså inte för att vara sån, men har vi inte redan haft en lista omgång där folk har fått skriva upp sig, att skriva upp sig igen verkar ganska onödigt eftersom det egentligen inte har tillkommit några nya uppgifter, priset är oklart och det var även innan... vad är nytt med den nya listan?

Åhme! Du fattar ju ingenting, den här listan är ju numrerad... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Baller: awwww!

Sen är det väl så också att Ghostic faktiskt tagit tag i Cardplayer och är beredd att importera tidningarna.

Den tidigare listan byggdes väl kring "Om vi skulle kunna få tag på... Skulle du då vara intresserad av..."

 

Jag snackade lite med CardPlayer och om det är minst 30 pers som köper tidningen så kan jag importera detta privat och sedan distribuera detta till er mot självkostnadspris.

 

/Stevie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen är det väl så också att Ghostic faktiskt tagit tag i Cardplayer och är beredd att importera tidningarna.

Den tidigare listan byggdes väl kring "Om vi skulle kunna få tag på... Skulle du då vara intresserad av..."

 

Som jag förstår det så är denna senare lista precis samma sak. På den första listan anmälde man sitt intresse till att köpa tidningen om det gick att genomföra med någon typ av rabatt (typ). I det senare fallet anmäler man sig att köpa tidningen till ett okänt pris. I princip samma sak förutom att den senare listan är mer aktuell men ändå måste göras om eftersom det inte finns någon prisuppgifter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Madb: Tror jag inte eftersom du kommer väl troligen att få pynta en rätt rejäl summa för frakten för endast en prenumeration. Frakt / 30 bör ju få ner priset en del.

 

Men frakten ingår väl i deras pris för internationella prenumerationer, eller är det 99$ + frakt???

 

Verkar konstigt isf.

 

edit:

 

Jag antar att de menar att vi får betala domestic-prenumerationspriset plus porto inom Sverige från Ghostic?

 

Ok, så kan det naturligtvis vara, men det får väl räknas som en hyfsad rabatt tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Madb: Tror jag inte eftersom du kommer väl troligen att få pynta en rätt rejäl summa för frakten för endast en prenumeration. Frakt / 30 bör ju få ner priset en del.

 

Men frakten ingår väl i deras pris för internationella prenumerationer, eller är det 99$ + frakt???

 

Jaa, frakt ingår väl med stor sannolikhet (utgör säkert en stor del av mellanskillnaden US/Overseas). Vad jag menade var att om en enskild person väljer att ta 30 prenumerationer så bör fraktkostnad/tidning bli betydligt lägre eftersom han kommer att få alla 30 tidningar på en gång, således en post för frakt. Sedan tillkommer ju porto inom Sverige.

Hoppas jag förstått dig rätt, annars får du ursäkta - har sovit på tok för lite inatt. :)

 

/Stevie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att klargöra: De som inte är intresserade skaffar en egen prenumeration till de priser som finns hos Cardplayer.

 

Vad jag gör är att jag går in som distributör för Cardplayer i Sverige.

Detta innebär att jag får alla tidningar till samma adress, men det måste vara minst 30 tidningar för att jag ska kunna hålla ett pris som är lite mindre än en vanlig prenumeration.

 

Baller får gärna ta en egen prenumeration eller tjuvläsa någon av de andras tidningar.

 

Frågor?

/Anders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ghostic skrev:

Vad jag gör är att jag går in som distributör för Cardplayer i Sverige.

Detta innebär att jag får alla tidningar till samma adress, men det måste vara minst 30 tidningar för att jag ska kunna hålla ett pris som är lite mindre än en vanlig prenumeration.

 

Vad blir priset isf (på ett ungefär)?

 

Är priset rätt så är jag med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Er, jaha. Min avsikt var inte att dissa din avsikt ghostic utan jag undrar bara vilken funktion de olika listorna har och vad skillnaden är.

 

Kasnke kan man ta bort den första listan och göra om hela proceduren med de nya förutsättningarna (vilka fortfarande är lite oklara eftersom något pris inte finns).

 

simma lungt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså,Gnostic, den där idén att gå ner på klubben och hämta sin tidning, det låter ju helt klart ganska... klassiskt! Gärna i ett personligt postfack. Med en liten mässingsskylt på.

 

Ähum, sorry, jag yrar. Men det låter bra i alla fall. Jag är inte säker på om jag vill ha den där tidningen varannan vecka, men jag vill helt klart ge den en chans.

 

Här har du mig på din lista också:

1. Ghostic

2. Hickmott

3. Stevie

4. QoS

5. ZwOOp

6. m_sjoberg78

7. Poza

8. Ronin

9. mte

10.RaMz

11.aztaroth

12. MrFroggyX

13. Mr Magoo

14. Jaqk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...