Gå till innehåll

Den beryktade Hampolitos väg mot nl400.


hampulito

Recommended Posts

  • Svars 69
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har åkt från Norrland nu, sitter i sthlm för tillfället drar vidare till götet i morgon. Tog ut 2800$ igår ska köpa en laptop, och skaffa mobilt bredband nu när våren är på g, fatta att ligga å sola i parken och grinda samtidigt helt sjukt bra.

Det går riktigt bra nu har plusat 600 idag.

 

BR: 6750+350

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har åkt från Norrland nu, sitter i sthlm för tillfället drar vidare till götet i morgon. Tog ut 2800$ igår ska köpa en laptop, och skaffa mobilt bredband nu när våren är på g, fatta att liga å sola i parken och grinda samtidigt helt sjukt bra.

Det går riktigt bra nu har plusat 600 idag.

 

BR: 6750+350

Tänkte precis likadant men det är inte så nice när solen blänker på skärmen och man inte ser ett skit =(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... ska köpa en laptop, och skaffa mobilt bredband nu när våren är på g, fatta att liga å sola i parken och grinda samtidigt helt sjukt bra.

 

Har tänkt att göra något liknande, vad har du tänkt dig för laptop? Tittat närmare på något speciellt mobilt bredband? Vilken park tänkte du grinda i? :-)

 

Grattis till det fina dagsresultatet!

 

/Kaffedopp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har kollat lite på det här som dom gör reklam för på tv, inte någon speciel dator ännu tänkte gå in och fråga efter den med bässt batteri tid. Och sedan köpa ett extra batteri.

Park kommer nog att variera en del men jag kan ju skriva här hinnan jag går ut. Om det är någon som är sugan att hooka upp för en grind.

 

Dags resultat: 1025$ +

BR: 7185$ + 350$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rätt imponerande dags resultat varje dag... om jag kunde ligga på 3-5 inköp plus på mina nivåer per dag i snitt så skulle jag må rätt bra.

 

Jag är nöjd och glad.

 

Har nyligen kommit hem till Göteborg, det här är första gången på länge som jag är helt ensam här med tillgång till fungerande internet. Så den här veckan kommer fyllas med riktigt tung grinding.

Jag har börjat spela 8 stycken 6max bord nu på sista tiden och det har verkligen inte varit några problem känns lätt som man skulle kunna klämma in 2till om ep bara tillät det. Men min skärm här hemma suger så här blir det antagligen bara 6st. ska kolla om jag kan hitta någon lämplig skärm på blocket i morgon.

 

BR: 8084$ + 120$

 

Mitt mål är att vara uppe på 12k till nästa måndag. Ett tufft mål men det är roligt med utmaningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev inte så mycket grind igår ändå. tog ett break efter 1 timme (+300$) och kollade wpt, blev så trött så jag somnade, vaknade dock 4:30 och klämde in ett 1 timmes pass (400$+) innan jag somnade om. Klämde in ett nl400 bord under det senare passet pga dålig trafik på nl200.

 

BR: 8747$

 

Finns det något annat alternativ än att bomba på här?

 

Ivanhoe stol 1 $428.10

jorge stol 2 $123.10

S19F stol 3 $22.40

klak7007 stol 4 $93.30

hampolito stol 5 $405.00

sjaak-afhaak stol 6 $921.70

 

sjaak-afhaak sb $2.00

Ivanhoe bb $4.00

 

Ivanhoe - -

jorge - -

S19F - -

klak7007 - -

hampolito Ts Th

sjaak-afhaak - -

 

jorge fold

S19F fold

klak7007 fold

hampolito raise $14.00

sjaak-afhaak fold

Ivanhoe call $10.00

 

Flope (8c tc 7d

 

Ivanhoe raise $30.00

hampolito raise $85.00

Ivanhoe fold

 

hampolito vinner $87.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kört ett pass nu gick uselt från början låg 900 back då min tilt ådra drog mig till nl1000 tur bara att ingen på pf såg mig.

Jag har ju utlovat en belöning till den som ser mig spela över nl200. 1000$+ på nl1000 i alla fall. Men det måste få ett slut det här skottandet och det snarast.

 

Tog en paus efter det här och sammlade mig. Sedan gick det bättre 400+ på nl200

 

BR: 9226$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där med tilt-skotta kan sluta riktigt illa för dig :S

 

Det är jag fullt medveten om. Men det är inte så att jag skulle skotta bort hela rullen. men 60-70% är inte så kul det heller, men det går alltid att komma tillbaka.

Nu jävlar ska jag hålla mig på nl200 måste fixa ihop en rulle för nl1000 då kan jag inte skotta. Inte på ep i alla fall hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HELVETS JÄVLA KUK SPEL!

Det gick inge bra idag 3k ner tar en paus nu och kommer igen i natt. Exakt vad jag än har gjort idag så har jag förlorat spelade dåligt när jag backade första 1000$ Sen tog jag en paus har sedaN dess spelat rätt bra. Men satan vad mycket skit jag har råkat ut för. Pricken över i kom alldeles nyss.

 

Höjer 14$ först in på co med Ac Kc muppen på sb miniraisar till 24$ jag höjer till 60$ han synar flop As 2s 3s jag chekar för att reppa kk han betar pot 130$jag ställer han synar 240$ med a5 5s vad i helvete!!! ja ni kan ju gissa om det kom en spader.

 

Helvetes skit!

 

BR: 7000$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har varit en händelserik dag idag, jag spelade wpt satleiten på ep, betalade in mig för summit points 240 startande 1 plats top 10 fick pengar jag åkte på 17 plats.

CG på everest har gått uselt ska inte lira något mer nl400 förän jag har 15k.

Som tur var klonkade jag en 3e plats i en 30$ rebuy på ftp så det blev inte så farligt ändå.

 

BR: EP 6760$ FTP 1200$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...